Džabest

dzabestmobiteli

Nov paket za mlade je res za džabe in best :D Prej sem mesečno plačevala za pogovore cca. 25 EUR/mesec, zdaj pa bo to le fiksnih 15 EUR/mesec in ob vsem tem lahko noro čvekam in pišem SMS-e/MMS-e. Nikoli mi niti ne bo uspelo na mesec čvekati za celih debelih 1000 minut ali pa napisati 1000 sms/mmsov… na mesec ! ! ! Res ugodno in fajn. Je bil že zadnji čas, da je Mobitel uvedel nekaj novega, v obliki “vnaprej plačljivega paketa”, saj bi ga drugače “konkurenca” povozila.

Pa še super telefon za samo 1cent sem “dobila”. Ja dobila lahko rečem, ker je bilo prav smešno dati 1cent za odličen telefon. (vsaj za moje potrebe je res odličen. Ima vse in še več :D ) Za telefone mi pa res ni veliko za dajat.

samsung-l700-mobile-phone

Pač podaljšanje pogodbene obveznosti za 2 leti, ampak se tako ali tako ne nameravam prestavljati tako da mi to obvezno podaljšanje ne predstavlja nobenega problema.

Super se da tudi nadzorovati mesečno porabo s pomočjo MOJega MOBITELa. Registracija je brezplačna. Vse skupaj pa lahko spremljaš tudi doma direktno na domačem namizju :D

namizjeeee

Published in: on november 27, 2008 at 5:00 am  Comments (14)  
Tags: , ,

The URI to TrackBack this entry is: http://easyriderka.wordpress.com/2008/11/27/dzabest/trackback/

RSS feed for comments on this post.

14 KomentarjevKomentiraj

  1. Koliko si dobila od Mobitela za tole? :)

    Drugače pa sem tudi jaz đabestovc od prvega dneva. Tole je najboljša stvar, kar sem jo doživel pri Mobitelu od 1998, od kar me morajo (ali pa jaz njih?) prenašat. Ni pa tole prvi “vnaprej plačljiv paket” pri Mobitelu, saj so le-ti tam na voljo že nekaj mesecev. Res pa je, da so ostali dosti slabši.

  2. @Soulman: Kolk sm dobla? Prav nič :( Ja mi je pa všeč tole ja, ker je res ugodno :D Zadn cajt se je tole zgodil. Oni že vedo zakaj.

  3. je slucajno kdo gledal tele aparate kako kaj dela na njih web?

  4. Dober glas seže v deveto vas – mene je tudi tale paket premamil, no, sej sem bila že prej Itak, samo sem plačevala okoli 18-19 mesečno. Malo manj bo, ni kaj. In trenutno to res veliko pomeni.

  5. @zenelb: men dela ok. A je komu nagajal?

    @sandra: ja vsak euro se pozna v teh časih.

  6. Oooo hvala za tole ;) Jst sem šele zdej postala Đabest.. mam pa isti telefon ;) stajliš vijola :lol:

  7. @Lejla: ja men je se vedno super, ker nikol ne pokurim vsega :D (veselo čvekanje ti želim :D )

  8. Tud jst mislim, da ne bom ;)
    Ja hvala :D

  9. Twitter, the Twitter directory based innovation I’m talking about is a great example of the sort. I was really startled because of two reasons first this tweeple who seemed to be a student was not much worried about exam but about Hrithik. With the new advanced birdy adder pro you get awesome technical assistance.

  10. Watch online TV programs for free and with o monthly costs.
    In my case I listen to all music that is submitted to me before I include
    it on my playlist. Closed at heels, all the interruptions of RJs too can be kept aside, thanks to odysseystreaming.

  11. Do you mind if I quote a couple of your articles as long as I provide credit and sources back to your
    website? My blog is in the very same niche as yours and my users would definitely benefit from some of the information you present here.
    Please let me know if this alright with you. Regards!

  12. Carr-Boyd (“Potjostler”), Kayser, Norman Macleod, and a black trooper
    named “Larry. She has always been relatively mature, yet recently she has been behaving like a bratty 14 year old at times and an insolent toddler at others. If you don’t already know your actively playing associates, get a few momemts to access know them prior to tee off.

  13. I’m not certain where you’re getting your info, but good
    topic. I must spend some time learning much more or figuring out more.
    Thank you for magnificent info I was looking for this info for my mission.

  14. Just desire to say your article is as astonishing.
    The clarity in your post is just excellent and i could assume you’re an expert
    on this subject. Well with your permission let me to grab your feed to keep updated with forthcoming post.
    Thanks a million and please keep up the gratifying work.


Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 193 other followers

