Pogrešam

Uroš mi je že pred dnevi dodelil prijetno nalogo, ki jo danes končno izpolnjujem. Hmmmm, kaj pogrešam. No nekako takole gre:

Poletje definitivno na prvem mestu, ker imam rada sonce, morje, dolge dneve, topla jutra,…

img_5250

Potovanja, ker sem se ravnokar vrnila iz enega izmed mojih najlepših in bi še šla naokoli po svetu in bom definitivno še šla.

fotografija0078

Moj motor, ker je fino se odpeljat kamor ti srce poželi po toplih cestah :D

img_2892

Rolanje, ker ga obožujem, še v večje veselje pa mi je obuti te hitre koleščke, če mi družbo dela moj Šark.

img_2880

Nižje cene in višje plače - komentar ni potreben.

Stanje kg izpred par let - upam da se volja in stanje na tehnici še letos povrne – ok do naslednjega leta pa res!

Pomlad - ker za njo sledi poletje

103_0329

Dober rock koncert – na katerem si človek pošteno olajša dušo in grlo. Je kot filter za psiho. Še bodo, še bodo!

img_0091

Savno – katero vsako zimo zelo rada obiščem in mi letos res to manjka. Moram naslednje leto dvojno not spravit :D

Morsko pojedino – s školjkami, ki jih naj ne bi jedla in ki so bile vsak večer na Tenerifih na izboru za večerjo.

img_2926

Ker pa rada delim naloge naprej, želim da se o pogrešanju razpiše Grega, Sašo, Andrej, Sparkica in Špela :D vsi ostali pa veselo v komentarjih, kaj pogrešate.

Published in: on februar 5, 2009 at 8:14 popoldan  Comments (8)  

The URI to TrackBack this entry is: http://easyriderka.wordpress.com/2009/02/05/pogresam/trackback/

RSS feed for comments on this post.

8 KomentarjevKomentiraj

  1. Zanimivo… veliko od teh stvari, ki jih pogrešaš, pogrešam tudi sama.
    Pa saj bo še za vse čas, saj smo še mladi… a ne? :))))

  2. S savno boš morala še mal počakat, se ne priporoča ;)

  3. @Daša: ja sej se mi zdi da so približno želje pogrešanega pri vseh zelo podobne :D

    @Uroš: mhm – vem ja: “Moram naslednje leto dvojno not spravit” Čakam čakam,… ;)

  4. Andrej bo pogrešal kar v komentarju: sonce, morje, hribe, potovanja, sneg, denar, zdrav križ, marcipanov ritter sport …

  5. @Andrej: Cccc, napisala sem OSTALI PA V KOMENTARJU :p (pa sej sneg je glih bil!!!)

  6. [...] 6 02 2009 Eva me je določila in čeprav nisem ljubitelj verižnih iger, tokrat naredim izjemo. Predvsem  zato, [...]

  7. OO..vidim, da sem tudi jaz med ”izbranimi” :d Bom razmislila in nekaj spackam skupaj ;)

  8. @spelabogataj: no le glej da izpolniš domačo nalogo :D


Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 187 other followers

