Bonton za mizo

Verjamem da morda res nisem naredila pravilno, kot to narekuje bonton, a vseeno obstaja rek, ki pravi:

“gost ima vedno prav!”…
PogrinjekNo, pa gremo lepo od začetka.

V Hotelu v Žalcu, smo imeli novoletno zabavo – zaključek. Vzdušje je bilo prijetno, hrana pijača prav tako. No, ne bom naštevala vsake podrobnosti – pač klasična službena zabava. Malo pa je naše veselo počutje potolkla naša natakarica, ki je verjetno do vrha glave sita veselih decembrov in se ji ni dalo več opravljati svoje dolžnosti.

No, v glavnem – ko je pobirala krožnike, se je ustavila pri meni, me grdo pogledala in dvignila iz mojega krožnika masten, rahlo v omako namočen prtiček in reče: “tega ne smete nikoli več narediti”. Jst sem bila čist fertik!!! Prvo kot prvo: kdo je ona da bo mene nadirala pred vsemi in me učila kaj lahko in kaj ne. Kot drugo pa: ona je tam zato, da je prijazna, ustrežljiva in da pobere kar je pač na mizi ostalo. Tako, pa sem ostala sama z umazanim prtičkom na mizi. No, ko so to videle ostale sodelavke, so bile tako frapirane, da so svoje še ne namočene prtičke zanalašč porinile v solatni sok, omako,…

Za njo smo pač neka drhal iz nevemkod in ne vemo da se je treba fino obnašati, pokrivati kolena in ne namakati prtičkov na robu krožnika. Pa sej sploh ni blo neko namakanje oz. pacarija. Samo pospravla sem vilice, nož, solatno skodelico in zraven na rob PAČ položila še prtiček, da ne bi imela toliko dela. Ona pa me nadere kot neko smrkljo.

No, nažalost je potem ni bilo nikjer več in so iz ostalih miz vse namočene prtičke pospravili drugi natakariji brez komentarja.

Da pa se vam ne bo zgodilo kaj podobnega se le lepo obnašajte ;P in se vestno držite pravil.

Published in: on december 16, 2007 at 1:50 popoldan  Comments (11)  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2007/12/16/bonton-za-mizo/trackback/

RSS feed for comments on this post.

11 KomentarjevKomentiraj

  1. hehe, vidim da se vsi čudimo kelnarjem v tem času😉

  2. Še borili se bodo za promet,… obnašaj se pa glih kontra.

  3. jst bi jo iz službe vrgla

  4. @ursqa: jap, res je bila obupna! Tak kot da smo mi podn od podna😦

  5. da sm js šef bi jo takoj odpustila in se gostu opravičila…

    • mhm

  6. Everyone loves it whenever people get together and share views.
    Great site, stick with it!

  7. Good day! Do you know if they make any plugins to assist with Search Engine Optimization?
    I’m trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I’m not seeing very good success.
    If you know of any please share. Kudos!

  8. Great post. I was checking constantly this blog and I’m impressed! Very useful information specifically the last part🙂 I care for such info much. I was seeking this certain information for a long time. Thank you and best of luck.

  9. Hi! Do you use Twitter? I’d like to follow you if that would be ok. I’m undoubtedly
    enjoying your blog and look forward to new posts.

  10. Hello everyone, it’s my first pay a quick visit at this website, and paragraph is truly fruitful for me, keep up posting these types of content.


Leave a Reply

