Tudi jaz ga imam…

Danes sem postala ponosna lastnica mojega novega, svežepečenega bloga.Glede na to, da so študijska leta in pripravniška doba mimo, da se mi ni treba NIČ VEČ ) učiti, da je zima prišla, da je zunaj mrzlo in da ni nič konkretnega za počet, sem se odločila da ga tudi jaz aktiviram.Torej, od danes naprej si lahko krajšate dolge zimske dni z branjem mojih mnenj, kritik, dogodivščin …

Se tipkamo,…

Eva

Če pa ne boste pridni…

Published in: on december 16, 2007 at 11:41 am  Comments (4)  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2007/12/16/tudi-jaz-ga-imam/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 KomentarjevKomentiraj

  1. kdaj boš kako kritiko napisala?

  2. @grega: ravnokar napisano. Še pridejo, še pridejo🙂

  3. to pa je presenecenje! In zelo pohvalno, ne bo nam dolg cas.

  4. […] Eno celo debelo leto je minilo, odkar sem odtipkala prve besede za mojo prvo objavo. Le kam drvi ta čas? Se mi zdi da sem se šele odločala bi blogala? Ne bi blogala? Bi? Ne bi? Bi? […]


Leave a Reply

