Brez koncertov mi živeti ni

Rock on! Yeah baby!

Rollingi

Ker sem “relativno” mlado bitje bi se rada malo pohvalila in vam pokazala moj seznam že doživetih koncertov. Taglavne moje želje sem skorajda že doživela, vsekakor pa ostaja še nekaj neizpolnjenih, kot so Tina Turner, GNR (original), Eric Clapton, Mark Knopfler , Van Halen, Queen (original)…

Za vse ki ste pravtako koncertfreaki pa si le preberite tole. Tadej Košmerl in njegova internetna stran je res zakon. Vse je še vedno lavfalo kot po maslu, tako kot je treba: – organizacija, – točnost, – prijaznost, – ustrežljivost! Zakon! Vsem toplo priporočam.

No zdaj pa kar k mojmu seznamčku:🙂

Bryan Adams – Koper – 7.7.1996 – Slovenija

Pearl Jam – Ljubljana – 19.6.2000 – Slovenija

Bon Jovi – Zeltweg – 15.8.2000 – Avstrija

HIM – Ljubljana – 12.11.2000 – Slovenija

Bryan Adams – Ljubljana – 22.04.2003 – Slovenija

Anastacia – Ljubljana – 19.02.2005 – Slovenija

Joe Cocker – Ljubljana – 22.05.2005 – Slovenija

Phil Collins – Zagreb – 27.10.2005 – Hrvaška

Metallica – Imola – 17.06.2006 – Italija

Rolling Stones – Dunaj – 14.07.2006 – Avstrija

Whitesnake – Ljubljana – 16.07.2006 – Slovenija

Robbie Williams – Budimpešta – 19.07.2006 – Madžarska

Bryan Adams – Ljubljana – 26.11.2006 – Slovenija

Shakira – Dunaj – 06.03.2007 – Avstrija

Zucchero – Ljubljana – 12.05.2007 – Slovenija

Aerosmith – Munchen – 14.06.2007 – Nemčija

Pink – Ljubljana – 05.07.2007 – Slovenija

Laibach – Celje – 07.07.2007 – Slovenija

BonJovi – Munchen – 24.05.2008 – Nemčija

Metallica – Praga – 03.06.2008 – Češka

Queen – Dunaj – 01.11.2008 – Avstrija

Lordi – Cerknica – 13.03.2009 – Slovenija

The Killers – 7.6.2009 – Slovenija

Chris Rea – 22.2.2010 – Slovenija

Elton John – 20.6.2010 – Avstrija

Guns n` Roses – 24.9.2010 – Hrvaška

Joe Cocker – 15.11.2010 – Slovenija

Sting – 10.6.2011 – Slovenija

Bryan Adams – 7.7.2011 – Avstrija

Ni švoh ne?😛

Slike, ki vam jih ponujam pa so posnete na dveh nepozabnih koncertih, ki sta prišla definitivno na vrh mojega seznama po priljubljenosti in po izpolnjenih pričakovanjih. Dodam naj še samo to, da me zelo žalosti, da imamo v Celju tako lep velik štadion in da se še vedno moramo furati v to bedno Ljubljano v bogo dvorano Tivoli.😦

Mislim da mi je bila ljubezen do velikih koncertov položena v zibelko, ker moja2 imata tudi zelllooooo dolgi in zavidanja vreden koncertni seznam. Sam v njihovih časih je še bolj dogajal,… dandanes pa je vse skupi ena vlka komerciala.

ROCK ON (and on, and on…)

Published in: on december 17, 2007 at 9:53 popoldan  Comments (21)  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2007/12/17/brez-koncertov-mi-ziveti-ni/trackback/

RSS feed for comments on this post.

21 KomentarjevKomentiraj

  1. Na leto jih kar nekaj sfuraš. Sam sem bil iz tega seznama na vsaj štirih.

  2. @sekundek: Ja, za prvega sem sigurna da si bil! 😉

    Adams je tut zazigal ja! Moj prvi koncert mi bo vsekakor ostal v lepe spominu, ker ne bom nikol pozabla kako so se travnata tla tresla,…al pa kako sem na vhodu naenkrat zgubila tla pod nogami in so me dobesedno nesl noter, ker je tak folk navalil, da sploh nism stala na tleh🙂 (ko sem bla pa se majhna puncka).

  3. Ampak na zadnjem (ta v letu 2008) bomo pa verjetno spet skupaj🙂

  4. @sekundek: Ja super, stari je dober ja! Mi smo glih karte dobil, tako da komi cakamo. Pa Knopfler me mika, pa moj ze komi caka AC/DC ki naj bi bili kmalu v blizini. Se bo divje, ni kej.

  5. špringstin bi bil tut zanimiv ane? če bo karta mala solidno ceno🙂

    Jz sm že 2x zvisu za GnR, kljub temu da sem karto imel že v žepu… pa upam da nekoč rata tut to. Če bo treba grem v Novo zelandijo gledat🙂

  6. @tasteodtravel: Ja GNR so bli itak zakon.
    (sam una cist prvotna sestava).
    Nova Zelandija bi bla pa tak tut brez GNRjev za pogledat it. 😉

  7. Em kje ste jo pa ubodli in kolk pare? Mimogrede, daj si slike prestavi na wordpress. Tale shrani.si je en kup sranja.

  8. @sekundek:hvala za kritiko! Ja, sej mi je ze moj reku tut veckrat, da nej mal zmanjšujem slike tut… se bom v prihodnje bolj potrudla,… se se učim😉

  9. […] Uni tapravi, veliki, divji, v živo. Za znoret se. […]

  10. […] nekako se je začelo. Če spremljate moj blog od začetka, vam je lahko jasno, da so koncerti in rock na prvem mestu. Itak da mi je ob rockerskima staršema bilo to položeno že v zibko. In tako se je seznam […]

  11. Wonderful goods from you, man. I’ve understand your stuff previous to and you’re just extremely great.
    I actually like what you have acquired here, certainly like what you are stating
    and the way in which you say it. You make it enjoyable and you still take care of to keep it sensible.
    I cant wait to read much more from you. This is really
    a great web site.

  12. Thank you for the good writeup. It in fact was a amusement account
    it. Look advanced to far added agreeable from you!
    By the way, how can we communicate?

  13. To eat healthy should be primary goal of every individual, and not only for the sake of losing weight, but to remain disease-free.

    You will not must wait regarding several weeks to acquire a sleek midsection,
    as it’s really an issue regarding days along with Phen375. When the metabolism is speeded up, much more and much more body fat stored inside your system will get burned.

  14. Hi there, I enjoy reading through your article post. I wanted to
    write a little comment to support you.

  15. These are genuinely wonderful ideas in regarding blogging. You have touched
    some pleasant points here. Any way keep up wrinting.

  16. Every weekend i used to pay a quick visit this website, because i want enjoyment, for
    the reason that this this website conations truly fastidious funny
    stuff too.

  17. Hi mates, its fantastic artile concerning tutoringand completely
    defined, keep it up all the time.

  18. If you would like to take a good deal from this paragraph then you have to apply such methods to your won webpage.

  19. Simply wanna note relating to this article, after reading entire with this it make me to have new aim about
    one gigantic

  20. My family members every time say that I am killing my time here at net, but
    I know I am getting experience all the time by reading such nice articles or reviews.

  21. body workout Bodybuilding

    Brez koncertov mi živeti ni | Easy_Riderka – get your motor running


Leave a Reply

