AAaaaaaačihaaaa

Pa sem ga staknala!

Orng prehlad namreč. Včeraj me ja začelo grickati po grlu, danes zjutraj pa ze zabit nos… in zdaj sem že veselo na kavču s čajčkom v rokah + LekadolC, med, granobil, septolete, termometer pod pajsko (37,2) in pekoče obriban nos.

kihanje

A kaj čmo, sama sem si kriva, ker se nikakor nočma sprijaznat da se decembra pač več ne spi ob kipjenem oknu, ampak da ga je treba zapret in zagret radiator. Ampak po toči zvoniti je prepozno.

Upam da kmalu mine, ker zdej na vse praznike in fešte pa res ne bi rada ležala doma.😦

Pazite se! Prehlad napada…

Aaaaačihaaaaa. Na zdravje.

kivi

 

Grem na vitamine.

Published in: on december 19, 2007 at 7:35 popoldan  Comments (5)  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2007/12/19/aaaaaaaacihaaaa/trackback/

RSS feed for comments on this post.

5 KomentarjevKomentiraj

  1. Hitr se pozdravi! Pa poskusi z mojim preverjenim receptom: sok limone zagreješ, v šalčko si dej ščepec soli, dolij sok limone in dodaj žličko ali dve medu. Ko čutiš, da te grabi prehlad si naredi to ene 2x na dan. Pri meni deluje🙂

  2. ja le glej da se pocajtaš do pondelka zvečer !!! Mateeer ! ka je zej to.
    Kazen je to, ko nis k nama pršla na takratkega.🙂 morš redno hodt

    no le pocajti se🙂

  3. @spela: hvala za recept, slišim prvič za to varianto, bom pa definitivno poskusla. Jooo danes je pa še slabš, ker vsak korak ki ga nardim čutim kot šus v glavo. Boliiii. Pa zobi me vsi bolijo,… da niso to slučajno prvi znaki gripe. Pa ko bi se to vsaj zgodil po 1.1., ne pa zdej pred dvem najbolj norim tednom.

    @tasteod travel:prav maš, ker mi je še Lea ponujala zadnjič ko sm bla pr vama, pa sem rekla ne, kr čajčka bi. Zdej pa mam,… drugič enga kratkega, pa adijo bacili, ne. No, za drugic bom bolj pridna:)

  4. ma kaka vrocina, neki , ne se hecat!

  5. Amazing thingys here.I amm very satisfied to peer your post.
    Thanks a lot and I am having a look forward to contact you.
    Will you kindly drop me a e-mail?


Leave a Reply

