Nori tempo iz dneva v dan

Danes je zazvonil telefon: ” helou, Aljoša tu, kaj delata, gremo na pijačo?”.

Takoj mi po glavi šine misel kaj vse je še treba narediti,… sesanje, perilo, čestitke narediti, prah pobrisati,…

Ampak NE, rekla sem NE in sma šla, tisti opravki bodo počakali, prijatelj pa bo prekinil in ne bo ga več.

In tako smo se neplanirano in mimgrede zmenili za drink, za katerega smo se menili že dolgo. Ja, dobili smo se, počvekali, nasmejali in si ponovno (kot vsakič ko se dobimo) obljubili da se v prihodnje definitivno dobimo prej oz. bolj pogosto,… pa vsak nekje daleč zadaj v svojih mislih ve, da je veliko vprašanje kdaj nam bo spet uspelo. Nori tempo življenja in kratki zimski dnevi nam prehitro dirjajo mimo.

Mine dan, mesec, leto,… desetletje. NE! STOP! Danes si bom vzel/a čas. To je pravi odgovor. Treba je presekati in reči KONEC. Mladost – do 20 leta starosti se mi je zdela tako na easy, nikamor se nam ni mudilo, bilo je bolj na “počas”. Večna vprašanja: “joooo, pa kdaj bo konec vrtca, da mi ne bo treba več spati (ko bi zdaj lahko malo oddremala med službo :)),… jooj pa kdaj bo konec male šole, da grem končno v šolo, jojjjj tta osnovna šola… komaj čakam srednjo,…. joj kak je glupo v srednji, na faksu bo že boljše ko se bo treba učiti samo parkrat na leto in ne iz dneva v dan,…. joooo ti izpiti, pa kdaj bo diploma mimo,… joj sej v bistvu sem navaden drekec z diplomo, … ko bi le našla službo, joj ta strokovni izpit… joj samo da bom imela stanovanje,… joj, da bi le dobila za nedoločen čas, joj kdaj bo že dojenček…! ” In tako je nevede, zdivjalo mimo 26 let življenja. Kaj nam sploh še ostane,… penzija? Ne! Ostane nam DANES; JUTRI, POJUTRIŠNJEM,…. Človek si vedno postavlja nove in nove želje,… ne rečem da je s tem kaj narobe, ampak treba je živeti zdaj, za ta moment, za to minuto. Če se le da izkoristiti vsako minuto dneva,… res je da ima vsak nek začrtan tempo oz. potek dneva: zjutraj vstanem, kopalnica, vožnja do Celja, sprehod s Šarkom, hop na kolo do službe, 8-9 ur službe, vmes še malica in čvek s sodelavci, hitro na kolo, ponovno Šark, čvek z domačimi v Celju, v avto nazaj do Šempetra, pospravit, oprat, sesat, nekaj pojest, fitnes, tuš, tv, postelja. In jutri – jovo na novo. Spremembe so vsekakor koristne in nujno potrebne, zato si če se le da privoščima čvek na kavici s prijatelji, obisk v Celju pri sestri in nadstropje višje pri starših, izlet – sprehod s Šarkom, kino, savna, poleti motor, bowling, kolo, bazen, pogovori, … SAMO DA SE NEKAJ DOGAJA. Vzemite si čas… “saj za prijatelje, si je treba čas vzet!”.

Kako pa si vi popestrite dan, mesec, leto? Se tudi vam zdi da čas noro divja? Kot da smo ujeti nekje vmes in da nas tempo požira vase? Tudi december ni več kar je bil. Ustavimo čas in uživajmo življenje. No, zdaj sem malo zatežila, ampak vedno več debat poslušam o tem norem tempu, odtujenosti,… in obljubim da bo naslednji moj izliv bolj vesel.🙂

 

Tako da: Urša U & Rok, Barbara J, Boris, Sašo, Lea, Helena, Manuela, Branka, Polona, Alja, Brina, Doris, Dragica, Martina, Janja, Aljoša & Ksenija, Ursa A, mami, ati, … vzemimo si čas za prijatelje.

Published in: on december 20, 2007 at 8:40 popoldan  Comments (7)  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2007/12/20/nori-tempo-iz-dneva-v-dan/trackback/

RSS feed for comments on this post.

7 KomentarjevKomentiraj

  1. zavedajte se, da vi zivite, mi pa prezivljamo!

  2. Ne pa ni res! Vsak clovek ZIVI! Vazno je kaj clovek cuti in ne EMSO.

  3. Sem mislil, da samo starim tece hitro cas, vendar je treba ziveti za ta trenutek.
    Make love ,not war!
    Jahac M.

  4. Zaradi napacnega razumevanja (vi zivite, mi pa prezivljamo)pojasnjujem: vase zivljenje se dogaja s hitrim tempom, nase pa stopiclja na mestu.

  5. Se popolnoma strinjam glede casa in tega norega tempa. Letos se ta veseli december bezi mimo mene cisto neopazno. Se jelke nisem uspela okrasit, pa sem ponavadi tak cas ze imela okraseno in disalo je ze tudi po pecivu. Pa kaj ces, letos je pri meni na sporedu ljubezen. he he Samo enkrat se zivi!!!

  6. Ja čista resnico je tole. Sploh ta nori december. HB, mi je vsaj darila po večini že uspelo nakupit. Sem rekla, da bi moram meti december še en teden zraven, da bi bilo dovolj časa za vse decembrske aktivnosti😉 (čeprav bi si verjetno tak kot ponavadi vse pustila za zadnji teden)😀

    Drugače pa ja…se strinjam z izjavo…vzamimo si čas za ljudi, ki nam veliko pomenijo!

    P.S. Torej…kdaj se bota oglasila?😀

  7. @barbi: ej, a ves da se tut jst nimam jelke, pa je ponavadi postavljena že mal prej, ja! Sej bo! Jutri pa res. Samo da so končno čestitke odposlane🙂

    @spela: Ja, sem tudi jaz hotla vaju povabit, tako da upam da se še letos oglasita oz. kar bolje da se oglasite, tako da velja to vabilo tudi za Uroša in Tanjo! Res bi se lahko zdej med prazniki do Šempetra zapeljali na izlet, no!


Leave a Reply

