Božiček najbolj pridne obišče prej :)

Zato pa se je pri meni oglasil že včeraj!

Hehehe, zakaj pa niste bili nič pridni.

Torej dobila sem mizico oz. nekakšen podstavek za prenosni računalnik. Ker sem si prej na kolena pod PC basala vse možne blazine, oddeje… in ker je potem moj PC zakuhal in me grel bolj kot domača krušna peč, je bil ta nakup zadetek v polno. Seveda se zahvaljujem Barbari, ki mi je povedala da ta rešitev obstaja in da se dobi kje drugje, kot pri IKEI.

🙂

In tako smo se odpeljali proti Avstriji. Tu naj mimogrede omenim, da je bilo prav zanimivo prvič prečkati “mejo” (če se temu lahko zdaj še tako reče), z neupočasnjeno vožnjo in brez ljudi v uniformah. Super res.

No, prilagam sliko fenomenalnega izuma, ki je sestavljen iz zgornjega trdega, gladkega dela, da racunalnik stabilno in predvsem “zračno” leži gor. Spodnji del pa je nekakšna vreča, ki se prilagodi podlagi.

Na strani so celo dodali še žepek za gsm.🙂

mizica
No, pa gremo naprej.
Vsem je jasno in tudi nama je bilo, da čeprav je bil prvotni namen, da kupiva le nekaj v trgovini z motorsko opremo in dodatki Louis, sma na koncu do zadnjega možnega kotička nafilala najin avto. No, slike prikazujejo kaj vse sva privlekla iz IKEe, kjer res NI DA NI! Super pa se mi zdi, da kljub polno nabitemu avtu cena ni presegla 100 EUR. No, pa poglejmo, kaj nama je vse prinesel Božiček (a žal ni odrl svoje denarnice,… ampak sma jo žal morala kar midva).
No, za prenosnika mizica je bila res božičkovo darilo za mene od G-božička🙂
Imava nov tepih na hodniku
Nova slika že visi v dnevni sobi, nad omaro
in pa meni najljubši na novo pridobljen kotiček – zaenkrat dokler nismo še trije, rezervna dnevna soba🙂
Ti novi stolu pa so mi najbolj všeč zaradi rahlega zibanja, ko sediš gor. Super so.
Ja, ker se je v petek Gregova sestra odselila, sma pridobila še cca. 25 m2 in balkon, tako da zdaj imava celo zgornjo nadstropje (80m2). In zdaj bo potrebno spet malo zavihati rokave, da še v zadnji sobi na lesen strop narihtava gips ploše, zakitama in prebeliva. Na tla pa pridejo še laminati in potem je to to. Aja, na hodniku pride še stena, da ne motiva staršev, in to je to. Najino stanovanje v celoti.
Published in: on december 23, 2007 at 1:48 popoldan  Oddaj komentar  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2007/12/23/bozicek-najbolj-pridne-obisce-prej/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

