Motor

Leto se bliža koncu in zato sem se odločila da potegnem moja prva motoristična leta skupaj, kajti s svetlobno hitrostjo se približuje leto 2008, ki bo zame posebno leto. Do konca moto sezone 2007 sem bila uradno še sovoznica,… z začetkom sezone 2008, pa bom sama svoja šefica za krmilom mojega jeklenega konjička. Res, da sem izpit opravila že septembra 2007 in da sem potem takoj naredila že par 100 samostojnih km, a vseeno se z letom 2008 začne moja prava solo moto pravljica.

Svetujem, da kliknete play na spodnji video in si v spremljavi legendarnega komada preberete vse do konca.

Za začetek pa se malo posladkajmo🙂
Moja jakna, ki je dobila meni zelo všečen našitek
(mušice, pfuj)

Za prve lušte za motorski štart je definitivno kriva obletnica Harley Davidson-a v Avstriji – Faak am see, ki je vse nas do konca zastrupil. “Jagoda na vrhu smetane” pa je bil “priklop” Rajku (moj tast), ki nama je “posodil” BMWja. Ker je velik ljubitelj BMWjev in ker jih ima v garaži kar lep kup (do danes 3 vozne in enega v obdelavi) nama ga je z veseljem odstopil v uporabo. Tako smo skupaj prevozili nekaj tisoč kilometrov. Ker pa z leti izkušenj, lušt in želja želi vsak pravi motorist 1x sedeti “spredaj”, sem tudi jaz naredila konec “sovoznikovem staležu” in sem se odločila da grem na svoje. 🙂 In ko si enkrat spredaj, ne greš nikoli več na sovoznikov sedež. To za mene definitivno velja. A ker brez vozniškega izpita seveda ne gre, je bilo najprej potrebno odpraviti to nadlogo.

Vozila pa sem Kawasaki 500 ER5, saj čoperja ni bilo na razpolago.
Najvaženjša v moto cirkusu je definitivno oprema: čelada, škornji, rokavice, ledvični pas, hlače, jakna. Brez tega ne gre, že zaradi varnosti, pa še policaji znajo tu kakšno rečt.😦 Midva sva si vso moto opremo kupila v (motoristom zelo znani, predvsem pa ugodni trgovini v Avstriji) Louis-u. Dobiš vse, za normalno ceno.
Zgledava pa nekako takole:
Sledijo utrinki iz moto zborov: kurjenje gum, skupinska vožnja, polje motorjev, predelani motorji, kače, …
Fuj, smrdi. (kdo naredi lepši krog z gumo)
Sssssss (kačaaaa)
To pa je moj dragi čopi Yamaha Virago 250, ki je resnično kot ulit za mojo velikost in je super za obvladovanje, želela bi imeti le malo močnejšega, ki pa v prihodnosti vsekakor pride v moje roke🙂 Ta je bil prvotno od atija, zdaj pa je lastnik močnejšega, ta pa je pripadel meni. Do zdaj mi je super služil in me vedno varno pripeljal domov in upam da bo tako tudi v prihodnje. Na motorju moraš biti 100% z mislimi na cesti, saj najmanjša napaka te lahko stane življenja. Včasih pa so lahko krivi tudi drugi in življenje ugasne brez krivde ali napake motorista. (tako nas je na žalost letos zapustila prijateljica Maruša in popolnoma vsakič ko se peljem mimo tistega jeb….. droga v Žalcu se spomnem na njo. Naj počiva v miru).
Ostalim motoristom pa želim v letu 2008 mirno vožnjo in pa predvsem pametne nasproti vozeče.
Slike ki sledijo pa so “sposojeni” motorji🙂
Spodnja rumena mašinca (Harley Davidson) je v lasti našega žlahtnika Sama Rančigaja, ki ga je predelal v zmagovalni motor (Cult), ki je požel veliko nagrad in pozornosti na vseh večjih tekmovanjih in zborih.

Ati je za nas, ki se družimo – (vozimo) izbral ime domače moto skupine – JAHAČI in nam naredil majice z našim motivom. Res da nismo uradno prijavljen moto klub, a s tem so same obveznosti, zato smo JAHAČI za svojo dušo. Iz leta v leto nas je več, kar me res veseli, saj je super ko se odpravimo na rajdanje po Sloveniji, tako je lahko vsak dan nekaj posebnega.

JAHAČI – Since 2007 🙂
in za konec: konjenica Šempeter🙂 (tastovi BMWji in moj prdec)
Če še kdo razmišlja bi – ne bi, bi – ne bi… nima kaj več za razmišljat!🙂
– Get your motor running –

– Born to be wild –

 

– Live to ride, ride to live –

– Hit the road, Jack –

– Sex, drugs and rock `n` roll –

Published in: on december 30, 2007 at 10:46 am  Comments (10)  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2007/12/30/motor/trackback/

RSS feed for comments on this post.

10 KomentarjevKomentiraj

  1. ti ti ti, novoletno dete !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  2. dobil sem mravljince, spomladi ukopljemo motor pred hiso in potem se zacne motoristicna sezona.
    BOLJ STAR BOLJ NOR JAHAC

  3. hehe, sej vam sledimo. O tem bolj star bolj nor.. se mi kar svita kako je🙂

    sam še postaram se, pa smo tam.

    da bi me vidl včer v Louisu, k otrok v Baby centru🙂

  4. Upam samo, da ne bom koga izmed vas na cesti nadiral. Čeprav je tudi pri vas motoristih tisto znano, ima ludih posle rata, ki potem norijo za vsak milimeter. Si pa želim kdaj videt motorista, ki se vozi po predpisih. Upam, da mi v letu 2008 to uspe.

  5. @sekundek, mislim, da se pri čoperistih tega ni za bat. So eni izmed bolj zglednih motoristov. Že sama statistika nesreč ti pove to. Od (govorim približno) 350 nesreč motoristov v letu 2006 (za 2007 še ni podatkov) sta bila samo 2 čoperista. A še za tista dva bi skoraj verjel, da sta vozila po predpisih.
    Vsaj za “Jahače” dam pa roko v ogenj, da imamo (! :)) motorje za užitek in ne za divjanje.

  6. Hvala tasteoftravel, ker se mi ni dal razlagat in se spet ponavljat. Super-kratko in jedrnato si tole razlozu. Sekundek sej ves, kokr je vsepovsod so divjaki in so normalni … imas pac nesreco da naletis vedno na norce. Tudi jaz sem proti norim motoristom in divjanjem. Mi smo za easy_ride🙂 Upam da naletis v letu 2008 na samo nam podobne rajderje🙂

  7. srečno vožnjo tudi tebi..pa “končno” spet ena motoristka😉

    ps:hm, kako naj rečem…pozdravi mamo(včasih sva delali skupaj)

  8. hey rad bi se začew ukvarjat z motorji pa nevem kje in kako naj začnem…a bi mi lah tle kdo daw kak nasvet?:P ej usm en velk pozdraw pa rockite ga

  9. @izzy: nardiš izpit, kupiš motor in samo še … HIT THE ROAD JACK. Vse ostalo pride sproti😀

  10. Excellent goods from you, man. I have understand your stuff previous to and
    you’re just too fantastic. I really like what you have acquired here, really like what you’re stating and the way in which you say it.
    You make it entertaining and you still care for to keep it wise.
    I can’t wait to read much more from you. This is really a great website.


Leave a Reply

