Back to reality

 

“… Bolečino pijemo, skozi dno se vidi svet,

lepota je skrita v nas, vse navidezno je laž,

s`jaj in beda, drek, zlato, v žepih ni to kar imaš,

pripada ti le to, kar na srečo zaigraš… “

(Siddharta & DanD)

… me iz globokega sna, zbudi moja melodija za bujenje.

Jooooj, pa sej ne more biti res, da moram vstat ob tako kruti zgodnji uri (5:50).

 

Pa smo nazaj za delovno mizo v službi.

Pričakal me je “kar” solidni kup dela oz. dva kupa, ker če bi bil današnji kup samo en ne bi niti pod razno stal pokonci in tako mi enostavno ni preostalo drugega, kot da se ga lotim in skušam zaostanek spraviti na minimum.

A ob navalu telefonov, strank in seveda obveznega lupčkanja z vsemi sodelavci in sodelavkami za “srečnga pa zdravga” je bil današnji cilj bolj slabo dosežen.

A ker smo optimisti, verjamem da bo jutri že bolje,… in da se bomo počasi a uspešno kmalu vrnili nazaj na ustaljene delovne tire.

Do takrat pa si lahko na bolj švoh sliki pogledate moje stanje na mizi danes zjutraj. (ja slika je iz gsm-a)

Delam delam delam, delam k zamorc🙂 – ma sej sam da je jutr že petek. Jeeeee.

Kako pa ste vi občutili povratek na delovno mesto?

Published in: on januar 3, 2008 at 9:52 popoldan  Comments (6)  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2008/01/03/back-to-reality/trackback/

RSS feed for comments on this post.

6 KomentarjevKomentiraj

  1. delavno, delavno, delavno.

    kod da ni bilo vmes praznikov, pridem v službo že čist naspidiran, ker sem moral delati že včeraj (doma) in v službi že norišnica z inventuro… v glavnem, dan je isto meni minil v 3 sekundah.

  2. se mi zdi da smo vsi na istem bli. Jaz raje ne bom slikal moje mize, ker se boste križat začel🙂

  3. Jaz sem pa tako delala na vse delovne dni med prazniki. Otroci so pa tam..in nič ne čakajo kot kakšen kup papirja😀

  4. Med dežurstvom sem si vzela malo čas in na hitro prelistala tvoj blog. Krasno. Super. Domiselno. Te je kar škoda da nisi zajadrala v kakšne bolj dopisniške vode.

  5. Ja, vem da ste pridne in delate danes, sam mi ni uspelo do 18h nč novga napisat. Lepo pa da si se na blog spomnila ti. Dopisniške vode? Hja, nikol ne veš, sam zaenkrat imam moj blog in to je to… kej lahk pa še vedno vmes kam kej pišem🙂

  6. The fall colors; red, purple, green, yellow and brown; contrasted with the blue shimmering
    water. Professional cycling has been caught in a fight for
    its own reputation. When you reach the point where the construction starts you will
    be directed toward a new city park, Anderson Point Park.


Leave a Reply

