Zvezdniški dvojniki

Danes sem iz čistega nedeljskega dolgočasja neki po netu brskala in slučajno odkrila ful zanimivo stran –> KLIKNI TU.

Vstaviš svojo sliko, ki naj bo narejena čimbolj od blizu, oz. da se obraz dobro vidi od spredaj.

Klikneš run … in računalnik ti poišče tvojega zvezdniškega dvojnika. Ko dobite zadetek, se lahko omejite samo na Ž oz. M spol, pa vse zadetke prikazane s procenti si lahko prelistate. Za sebe sem bila kr presenečena, ko pa sem probala za ostale prijatelje, pa je blo kar točn, kar je našl.

Moje zadetke si lahko pogledate spodaj s kom in koliko procentov se vizualno ujemam🙂

(na sliki zelo mlada) Elle Mcpherson – 56%
Alyson Hannigan – 67%
Britney Spears – 75%
Scarlet Johanson – 80%

Hec mora bit. Da si mal čas krajšamo.

Moje mnenje že izpred več let, pa je za mojga popolnoma potrdila tale slika, ki se je prikazala ko sem dala v obdelavo Gregovo sliko.

Brendan Fraser – 78%

Probajte še vi, se malo nasmejte🙂 🙂 🙂 in
sporočte kaj vam je računalnik izbral.

 

 

Published in: on januar 6, 2008 at 10:52 am  Comments (6)  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2008/01/06/zvezdniski-dvojniki/trackback/

RSS feed for comments on this post.

6 KomentarjevKomentiraj

  1. Tudi sama sem že napisala podoben post, tako da si lahko kar tam pogledaš, komu so me določili, da sem podobna
    http://crtast.blogspot.com/2007/11/komu-ste-podobni.html

  2. Aja, ups ! Sorry, tega pa nism vidla, ker takrat še tulk nism blogov spremljala.🙂 Sem čist frišna na blog sceni🙂 Zdej pa redno vse berem …

  3. Sploh ni panike…🙂 Da ne bos mislila. Sem ti kr tako odgovorila, da si lahko mene tam pogledaš…nisem še 1x pisala🙂
    Itak se teme po blogih na veliko ponavljajo…sej ne moremo odkrit tople vode🙂

  4. Ja, sej vse skupi je le hec. Sam vseen, morda bi kdo lahk bil jezen, morda užaljen, da se nekdo ponavlja? No, sam sej ni bil to moj namen,…tk da je ok,ne.

  5. Wow that was strange. I just wrote an extremely long comment but after I clicked submit
    my comment didn’t appear. Grrrr… well I’m not writing all
    that over again. Anyways, just wanted to say fantastic blog!

  6. Since NLP had no professional standing, thanks to Bandler’s anti-establishment stance, it was extremely vulnerable to attack
    to any new product that occupied its target market.
    That means you can have your individual machine, with no
    hassle, a person management whatever you want to complete and you
    may deliver ton of your friends along or invite folks making brand-new close friends.

    When Troy Hunt, Australian software architect,
    analyzed the nearly 40,000 Sony passwords stolen
    by Lulz – Sec found that of the multiple accounts with
    the same user name (e-mail address) 92% used the same password.


Leave a Reply

