Joga

Ravnokar sva se pripeljala iz Celja… Ker vaja joge res pozitivno vpliva name, sem se odločila da to izkušnjo delim z vami. Oktobra 2007, sem se odločila da bi v vsem tem norem tempu in ponavljajočim se delovnim dnevom prijalo nekaj spremeniti. Niti nisem imela namena siliti še koga v to, a se je nato Grega sam odločil in pravi da je tudi njemu všeč, da se vsak ponedeljek v slabih dveh urah vadbe malo “umiri”.

In kot naročeno je bil ravno vpis na Jogo v vsakdanjem življenju, zato sva se odločila, da greva na ta “trening samokontrole & umirjenega dihanja”. Beseda JOGA se v našem okolju kar pogosto pojavlja. Zasledimo jo lahko v knjigah, časopisih, na plakatih, slišimo po radiu, na predavanjih ali v pogovoru s prijatelji. Prav gotovo ste se tudi sami že srečali s tem pojmom in si ustvarili svoje mnenje o jogi. Pri jogi mi je všeč predvsem to, ker je na prvem mestu umirjanje telesna s počasnimi gibi, a hkrati se pretegnete do zadnje mišice in to vse v počasnem tempu.

Všeč mi je tudi, da ne pametujejo o neki “nad” energiji, meditaciji, drugem svetu,… ampak delamo vaje, brez kakršnikoli prepričevanj o vegeterijanstvu, meditaciji, energiji, nadnaravnim… ker čim bi bilo govora o tem se vstanem in grem. Pač me zaenkrat ta tematika niti pod razno ne zanima, zato ji nisem pripravljena prisluhniti. Nikoli ne reci nikoli, a zaenkrat pač ne hvala.

Najbolj učinkovita in vsakodnevno zelo koristna vaja pa se mi zdi naslednja na sliki, ker v kratkem času takoj prebudi telo. Upam da mi bo nekoč končno le uspelo, da bi si vsako jutri vzela 2 minuti časa in ponovila spodaj prikazano vajo.

Začela sva, kot se za začetnike spodobi na 1.stopnji, morda pa naslednje leto vpiševa 2. stopnjo, nikol se ne ve.

Pa veselo pretegovanje želim, z ali brez joge.🙂🙂🙂


Tudi on zna…

 

Published in: on januar 7, 2008 at 7:12 popoldan  Comments (9)  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2008/01/07/joga/trackback/

RSS feed for comments on this post.

9 KomentarjevKomentiraj

  1. Super zadeva čeprav se sama še nisem odločla za jogo ker se mi še vedno zdi da bi me minilo preden bi bilo ure konec. Mogoče se pa tud motim. Sem pa nekaj časa vsak dan izvajala Tibetanske vaje. Super zadeva, ki vzame malo časa in daje dobre razultate. In prav zdej si me spomnila na njih in jih grem spet delat. Na spodnjem linku jih imaš pa opisane če te zanimajo: http://www.moje-zdravje.com/slo/TelovadneVaje/TibetanskeVaje/

  2. Ful dobr! Sem sla takoj gledat,… morm nujno probat. Hvala za link.🙂

  3. na jogo sem se vpisala pred kakšnim letom iz podobnih razlogov kot ti in moram reči, da deluje. Ne le to, deluje zelo dobro!

    pozdrav soncu je fajn ja, ampak če ga boš delala je fajn naredit vsaj 5 ponovitev z vsako nogo, drugače nekak nima pravega učinka🙂

    enjoy your yoga

  4. no z vsako stranjo (ne nogo) sem hotla napisat🙂

  5. Ja, se mi je zdel da si mislala tak in ne nogo, ja🙂 Vem da več ponovitev je boljš, sam da bi mi že enkrat vsako jutro ratal bi blo noro. Sej pol čez dan ni panike, sam zjutriiiii. (ko sem še vsa zaspana in zlamana)

  6. Joga mojstri (tile zadnji) so res en fenomen. Tako se lepo vidi, da če je treba smo lahko precej gibčni.😀

  7. This article is genuinely a nice one it assists new internet viewers, who are wishing in favor of
    blogging.

  8. I’ve been browsing online greater than three a long time currently, nonetheless Irrrve never found out every fascinating write-up for instance the one you have. It truly is pretty amount enough for me. For me personally, if almost all web owners along with people built beneficial material as you did, the net generally is a much bigger beneficial than any other time.

  9. best flowers online

    Joga | Easy_Riderka – get your motor running


Leave a Reply

