Good luck Chuck

Po dolgem času se je prilegla ena dobra, sproščena, neobremenjujoča komedija iz udobnega domačega kavča. Pri meni je kar se komedij tiče takole: al mi je takoj super al pa mi je debilna in me sploh ne pritegne. Večinoma me komedije neki fuuul ne prepričajo no. Sem bolj TRILLER tip. Ponavadi vem pri komedijah že po petih minutah gledanja al je to to in se odločim: “ja to bo za pogledat” al pa “brezveze, izklopma raj”. No, in Good luck Chuck me je prepričal. Pač komedija, pri kateri ne pričakuješ neke zakomplicirane rdeče niti, ampak se prepustiš dobri volji in smehu.

Če boste imeli kdaj čas in ne boste vedeli kaj bi dali v svoj dvd, divx, notebook, PC, videorekorder ali pač te nevemvečkakoše poimenovane znanstveno fantastične novodobne predvajalnike. Pri tej komediji mi je všeč še to, da imajo moški za pogledat nekaj lepega, kot tudi ženske….

ZANJ:

ZANJO:

No, ne bom več govorila, poglejte si trailer in če vam je všeč, priporočam ogled celega filma.

Veselo gledanje!

Published in: on januar 17, 2008 at 9:15 popoldan  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2008/01/17/good-luck-chuck/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 KomentarjevKomentiraj

  1. Ja, mi smo si ga tud zadnjič ogledali🙂 Mene je tudi prepričal. Res taka neobremenjena komedija, kjer se nasmejiš zraven.

    A veš, da je glavni igralec Dane Cook komedijant? Na You tube si ga poišči. Jaz sem trenutno pogledla njegov Crying…pa dol padeš od smeha in od tega, da je VSE res😀 No, poglej in poročaj😉

  2. Mhm, sem med brskanjem nasla vse une fore ja! Dobr je ni kej,…🙂


Leave a Reply

