Če ne gre, pač ne gre

Grrrrr, 300 kosmatih medvedov, krščen matiček, jebela cesta, porka madona, sranje …
Zakaj se jezim?

Danes, ura je 15h, sonce, sonce in še enkrat sonce. Peljem se domov, sonce me greje skozi šipo v avtomobilu. Mimo mene pa: “brrrrmrmmmmm”… pa spet “brrrrm”… in potem se peljemo skupaj do doma. On, lep – prede pred menoj in me vabi, da ga tudi jaz spravim iz garaže. In ja! Odločim se, da se bom vseeno prebila skozi garažo, ga izvlekla iz tistega temnega kota, akumulator not in gremooooo 2008.

Saaaaam jst tumpa največja, se veselo tik preden pridem domov, spomnim da ne bo šlo – sej sm mnde ja odjavla motor in nimam registriranga, nimam tablic, nimam nič od nič. Ker ko sem ga kupla ga pol na zimo sevede nisem šla registrirat in ga nameravam nekje marca. In zdaj lahko samo opazujem in poslušam druge brrrrm brrrrje.

Sam ne vem če se ne bo (glede na vse te noro sončne tople dneve) ta moj planirani marec prevesil kr že v februar.

No, zdej pa me neki zanima. Sej pol se bom itak pozanimala in šla v akcijo, sam mogoče če kdo ve, kulk kej stanejo po naročilu izpisane tablice? Vem da na motorski ni neki ful prostora, sam jst bi si dala neki napisat, če ne bi blo predrago.

pb_tablice_registrske_nove.jpg
No, če kdo ve, mi nej prosim napiše.
Published in: on januar 24, 2008 at 3:54 popoldan  Comments (8)  
Tags: , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2008/01/24/ce-ne-gre-pac-ne-gre/trackback/

RSS feed for comments on this post.

8 KomentarjevKomentiraj

  1. včasih je blo jurja na znak.

  2. @keks: Ooo, to pa še ni tk hudo. Sm mislala da je fuuuul dražje. Hvala za informacijo🙂

  3. Za avto je cca 40 tastarih jurčekov. Nima pa nobene veze koliko znakov, le več kot 6 jih ne moreš imet.

  4. @Uros: ja se mi je zdel da bo kej tajga ja. Bom javla čez kak mesec kolk to stane zdej, ko imamo naše “preljube” evre.

  5. no, ko boš vedla, dej me dregn…sem tud sama razmišljala da bi imela še na motorju svojo tablco…če jo že na avtu furam.

  6. Ja, veš da ti javim ko zrihtam (če ne bo predrago seveda!)😦 Kak mesec še, pa šibam😉

  7. Včasih si je treba svobodo vzet in pozabit na pravila!🙂

  8. To je res, sam pol ti svobodo omejijo tisti možički v modrem,… njim denar dajat mi je pa zadnja stvar v življenju, tako da bom mogla še pač kak mesec potrpet. Ker ponavadi so ravno takrat na tvoji poti, kadar grešiš🙂


Leave a Reply

