Moj veseli repek…

eeee.jpg

Vsak dan znova in znova, ko pridem iz službe domov, me že slabih 6 let iz dneva v dan preseneča njegova razigranost, ljubezen in veselje, v trenutku ko me zagleda pri ograji. On je vedno “nasmejan” – ja, smejati🙂 se zna!, pripravljen na čohanje, lupčkanje, stiskanje, igranje, …

sark312.jpg

On je vedno tu – zdaj, takoj, za mene, za nas, ki ga neizmerno obožujemo in nekje daleč daleč v naših mislih srčno upamo, da bo še dolgo tako zdrav, živahen, prijazen, zadovoljen, ljubeč, mehek, … – tako zelo naš. Ko prideš se te na polno razveseli in nori okoli tebe, potem pa če ga zapustiš samo za 3 minute, … ko prideš nazaj je neizmerno veselje spet tu.

Prav rad se nastavlja toplim sončnim žarkom:

sark456.jpg

Šark ti si moja (naša) sreča.

Takole nekako zgleda moj prihod domov:

(ni ga pozdrava za dobrodošlico, da mi ne bi vedno nekaj prinesel. Pa naj bo to žogica, … vejica, kamenček, vrv, … ali pa kar – ja poglejte si na posnetku. Njihovo ime je popolnoma upravičeno – PRINAŠALCI) 😉

Naaaa Eva, lej kaj sem ti danes prinesel:
Čohi čohi,… sej sm te cel dan čakal:
Mmmmm, kok tole paše:

 

Čohaj čohaj,… čohaj do onemoglosti:

img_0042.jpg

Šeeee:

img_0040.jpg

Jutranji sprehod zaključen, Eva delat, jaz pa dremat🙂

sark005.jpg

Tako pa zgledajo najbolj žalostne učke na svetu, kadar odidem domov:

img_0032.jpg

 

Šark, ti si car.

sharkyyyyy.jpg
Rada te imam.

 

 

 

 

 

 

 

 

Published in: on januar 25, 2008 at 4:37 popoldan  Comments (6)  
Tags: , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2008/01/25/moj-veseli-repek/trackback/

RSS feed for comments on this post.

6 KomentarjevKomentiraj

  1. iii, šarki šarki. puććo!

  2. Ja res je, naš bučkec, pa če prav mi razrije vrt in laja na poštarja in ga motijo petarde, da moram ponoči iz postelje vstat in ga dat v hišo, ampak samo on je najboljši za pocartat, požulit !!!!!!!!!!!!!

  3. To so mini drobne malenkosti ki pridejo v hišo s prihodom psa.🙂 Hehehe. Drugače pa je priden😉

  4. mateeer, a ne bo anben omenu, da me ne uboga!? Pa tak lepo ga na sprehode vozm, pa dobrote dajem, pa čoham..
    🙂

    no ja, sej drgač je pa itak vreji🙂 “pucc”

  5. Mene pa uboga, no kulkrtulk. Zadovoljivo pač. Ampak sej to sploh ni važn, ker njegov “sad look”, zbriše vse tečkarije, ki jih morda kdaj nardi🙂 Se pač vidi da smo ga sam cartal od malega in nič tepl. (in tako je tudi prav) 🙂

  6. Bučo Bačo!


Leave a Reply

