Pa so tudi mene položl…

…bacili namreč. Al virus al karkoli pač.

stevilka-11.gif

Pa še tak optimistično in veselo sem pisala včeraj kako vsi ležijo, da jst pa že ne bom… da bom super izkoristila ta vikend. JA, sevede.

zlata-driska.jpg

Ne hvali dneva pred nočjo ne. Proti večeru mi je vedno bolj razbijal kamnolom po želodcu… pol pa ni šlo več in tako je moja najboljša prijateljica postala WC školjka, družbo pa so nama delali še nesladkan čaj, prepečenec, linex kapsule in medicinsko oglje.

slika-driska.jpg

Zaužitje le tega si pa lahko pogledate v posnetku, ker se Grega enostavno ni mogel upreti, ne da bi me med “črnim” opravilom posnel:

Published in: on januar 27, 2008 at 2:37 popoldan  Comments (6)  
Tags: , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2008/01/27/pa-so-tudi-mene-polozl/trackback/

RSS feed for comments on this post.

6 KomentarjevKomentiraj

  1. a ti je sploh kaj pomagalo ali se s tem virusu ne da upret?

  2. o matr…

    upam,d a nam jz na vrst zdj :S

  3. Mhm, lepo nas podira…. najprej Lea, pol Grega, zdej jst,…potem,…. ti? Hehehe, ne sej ni nujno. Pa danes sem ze boljs, vceri je pa res bla tageneralna driskaj – akcija😉

  4. Ahoj!

    Sedaj ti res verjamem, da si bolna, vseeno pa te pogrešamo v službi, pridi čim prej!!

  5. Ja, hvala. Zjutraj sem že mislala da je ok, pol se je pa kamnolom v želodcu spet začel…. Auuaaaaaa. Pozdravi vse.

  6. Hello there, You have done a fantastic job.
    I will certainly digg it and personally suggest to my friends.
    I am confident they’ll be benefited from this website.


Leave a Reply

