Dirty cars

Ponavadi nama vedno avto opere moj dragec kar doma, sam zdej ko je blo pa bolj mrzlo in ko je hitr tema popoldne, sem se prvič sploh odločila, da se ustavim na OMWju, kupim katico za pranje (cca. 4EUR) in se postavim v vrsto za hitro pranje.

autojet.jpg

A lejga zlomka, ravn ko se jst odločim za pranje, se nabere (pre)dolga kolona jeklenih umazancev in ker sem imela max. pol ure časa sem sevede lahko kartico pospravla in se odpeljala naprej. Ja, potem je sledil teden dežja in še večje umazanije na cestah, kadar pa je bilo kolkrtulk lepo – suho vreme so bile kolone na OMWju spet predolge. In nekega (končno) sončnega dne sem spet super skos pršla, ker mi ga je generalno opral moj bodoči tast – še 1x hvala.🙂 Tak da moja kartica za enkratno pranje še vedno čaka na uporabo. No, pa sej nikoli ni prepozno.

carwash-01.gif

Temu umazancu spodaj pa se nisem mogla upreti in sem ga hitro slikala v enem od nakupovalnih centrov, saj je imel v nulo zglancano registrsko tablco in zadnjo šipo (kolikor pač doseže brisalec),… ostalo pa … KATASTROFA.

No, sej lahko sami vidite:
dsc00750.jpg
Published in: on januar 28, 2008 at 4:49 popoldan  Comments (3)  
Tags: , , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2008/01/28/dirty-cars/trackback/

RSS feed for comments on this post.

3 KomentarjevKomentiraj

  1. No, tudi jaz sem se v soboto, ko je bil tak lep dan odločila da je moj ljubi Volvo potreben pranja. In sem se usedla v avto in se odpeljala do meni ljube avtopralnice Latoje. In kaj doživim tam. ZAPRTO! Zaprto zaradi vzdrževanja. In sem ponovno poskusila v nedeljo ampak zgodba se je žal ponovila. In tako je moj avto še vedno umazan in čaka na pranje. Mogoče pa bo kej časa med tednom….

  2. Hehe, al pa ti ga bo kak dež prej opral🙂

  3. Today, I went to the beachfront with my kids. I found a sea
    shell and gave it to my 4 year old daughter and said “You can hear the ocean if you put this to your ear.” She placed the shell to her ear and
    screamed. There was a hermit crab inside and it pinched her ear.
    She never wants to go back! LoL I know this is completely
    off topic but I had to tell someone!


Leave a Reply

