Jutranji tuš

pipa.gif
Pridem danes zjutraj v spodnjo kopalnico, da bi Šarku nalila svežo vodo, saj mu čez noč le ta v mrzlih nočeh zmrzne, no pa itak rabi svežo. Ta rutina se ponavlja že vsa ta leta in tudi danes sem verjela da bo tako kot ponavadi.
Nič hudega sluteča odprem pipo, z vročo vodo stopim led v posodi, in začnem nalivati … v tistem pa naredi,… š š š švvviiiii š š š  ……  – – – – – –  What the  f . . k ? 
pic.gif 
In v trenutku sem bla mokra skor do zadnjega lasa. Najbolj hecn pa je blo to, ko sem mogla med največjim šricanjem še zapret vodo. K že tak nisem nič vidla. Še dobr da je ta kopalnica v kleti in da sem imela gor še vedno bundo in kapuco (ja, danes je bil zunaj minus), tak da je vsaj prvi tuš prestregla kapuca.
V sekundi sem bila budna kot še nikoli ob tej uri,… hitro pobrisala tla, kulktulk posušila lase in šibala v službo.
Zelo osvežujoče jutro, ni kej.
Published in: on januar 30, 2008 at 6:32 am  Comments (6)  
Tags: , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2008/01/30/jutranji-tus/trackback/

RSS feed for comments on this post.

6 KomentarjevKomentiraj

  1. tole sredino jutro je pa res cudno, ja , jaz sem na primer s kavino usedlino, ki je brizgnila iz dzezvice, polila polovico kuhinje in moje obleke!!!!!!!!!!?????

  2. Sam polna luna je že ja mimo ? 🙂

  3. kua je s pipo? tista pipa je pa ja fajna.🙂 čeporv ma levo-desno sistem, je kr vreji.

    A se je “zvngavla” ?

  4. Ja en mau se je razrahlal vse skup.

  5. Pogreša “gazdo”, pa ga zato mal sirje😉

  6. gazda bo hmal tam ko je treba🙂 juheeej

    pipa, “vač aut”


Leave a Reply

