O Siddharti pišem ker . . .

siddhartovci.jpg

… je meni (najbolj) ljuba glasbena skupina, kar se slovenske rock scene tiče in ker kot je v njihovi navadi – ponavadi po izdaji albuma al pa po kakšnem giga dogodku potihnejo za kr dolg časa, sem se jih spomnila – da jih povlečem spet mal na plano.

siddharta04.jpg

Skupina Siddharta nastane leta 1995 in se poimenuje po znanem romanu Hermanna Hesseja. Prvotno štiričlanska zasedba v postavi: Tomi M. (kitara, vokal), Primož B. (kitara, spremljevalni vokal), Primož M. (bas) in Boštjan M. (bobni) kmalu prične z ustvarjanjem avtorske glasbe. Siddhartin začetniški rokenrol je pred publiko prvič odigran 17. marca 1995. V prostor za vaje na Gimnaziji Šentvid se zgnete 40 obiskovalcev, ki že med prvim nastopom začutijo tisto surovo energijo, ki Siddhartine odrske nastope zaznamuje še leta kasneje. Konec leta 1996 nastanejo prvi demo posnetki (14 avtorskih skladb), skupina da nekaj manjših intervjujev, posnetke pa se zavrti tudi v razvpitem progresivnem klubu K4. V tistem času se skupini pridruži saksofonist Cene R.

sidd3.jpg

In potem je šlo le še strmo navzgor … koncertiranje po Sloveniji … rekordni koncert – Bežigrad, maraton Tivoli, Vlado Kreslin, DanD, Mtv … dobri so! Prav vsak komad posebej mi je odličen, a jagoda na vrhu smetane pa je definitivno Homo Carnula in pa SidDanDa🙂 (male roke – Voda ).

HOMO CARNULA: (najboljš je od 2 min 30 sekund NAPREJ!)

Nemirno spim s slamo sem pokrit
Z luknjami v čeveljcih
Lačen od drobtin
V posmeh vsem njim
Brez glasu pojem skupaj z njo
strgano harmoniko
Krivo a toplo
V posmeh vsem njim

Potem obrne se svet
V soju znajdem se luči bogatih
Si kdaj vdahnil parfum
ki plava ob ljudeh drugačnih
Želja stati z njimi z ramo ob rami
zbledela je v temi

Ostal bom tam koder sem začel
Stran od sive množice
Stisnjen med plevel
A ne bom trpel

Nemirno spim v svili prepoten
Prenažrt obilne kuhinje
Nasičen z davki in sit carin
Kako lahko vpliven pri ljudeh
sem tarča za posmeh

Tokrat vse za dober glas
Rad bi dal vsa čustva ven iz knjig
Zamenjal delo za navdih
Kako lahko vpliven pri ljudeh
sem vedno v posmeh

Potem obrne se svet
V soju znajdem se luči prerevnih
Si kdaj vdahnil parfum
ki plava ob ljudeh drugačnih
Želja stati z njimi z ramo ob rami
zbledela je v temi

” in potem se roke dvignejo, … vrata se odpro … ”

siddhartttt.jpg

 

 

In za konec še najbolj slastna slovenska kombinacija ever – Siddharta in DanD.

 

Zakon!

Rock On
   
Published in: on januar 31, 2008 at 9:07 popoldan  Comments (7)  
Tags: , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2008/01/31/o-siddharti-pisem-ker/trackback/

RSS feed for comments on this post.

7 KomentarjevKomentiraj

  1. Zakon so! Jaz sem jih prvič v živo poslušala v celjskem parku ko so bli še čist neznani. Drugič pa sem noseča z velikim trebuhom skakala in uživala ob njihovi glasbi v Laškem na Pivu in cvetje. Še Leonu so všeč, ker sem jih poslušala celo nosečnost in potem je vedno v avtu reku “mami dej klasiko”!! In to je pomenilo da sem mogla zavrtet Platino.

  2. Zakon sinek! Še dobr da nisi kr na koncertu rodila, ej! Upam da bodo tudi moji otročički pravilno glasbeno usmerjeni🙂

  3. […] piše o Siddharti, ker ji je kul…Jaz pa dodajam tale že tudi malo “star” posnetek. No, […]

  4. svde bojo. Če bojo celo mladost se po mopijih prevozil pa dobro musko poslušal.. .ni da ni.🙂

  5. rock on family caka, caka!

  6. M&M: ja zakon posnetek. Dober se je znajdu!

    Saš: mhm, ko še na svetu ne bojo bodo že poslušal rock in brnenje motorja🙂

    kzt: tudi mi čakamo in čakamo🙂

  7. 🙂 ja, tako se vzgaja še nerojene otroke…zvok motorja in zvok rocka.


Leave a Reply

