Sam vprašam

Zanima me kadar ste sami, če si kakšno zapojete in če DA, kje je to?

Jaz priznam da pod tušem nikoli ne pojem, rada pa prisluhnem mojmu dragecu, ki je pod tušem vedno zelo pevsko razpoložen. Bi ga najraj posnela, ker je res fajni :)  Ga morm enkrat ujet v snemalc :p  pa tole gobico mu morm kupit.

20070821-microphone1.jpg

Jst pa najbolj uživam ko se sama peljem v avtu, ko radio navijem na “mal” bolj na glas in si zraven na glas pojem. Fajn za sprostitev… definitivno pa ne zgledam takole :)  …

Published in: on februar 1, 2008 at 7:11 popoldan  Comments (4)  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2008/02/01/sam-vprasam/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 KomentarjevKomentiraj

  1. O ja….v avtu pa jaz tudi na ves glas. Ponavadi ko se peljem iz službe…prav paše🙂 Samo potem je problem, ko pridem na kak semafor…sem v feelingu, pa kar naenkrat vidim, da me ”sosed” bulji :D:D Še dobro, da imam mal zatemljene šipe😉

  2. Jaaaaa, ej to je men tut smotan ja in pol se “umirim”,… sam ko je pa takrat ponavadi glih najboljši komad in najbolj not padeš🙂

  3. Če rada pojem? Seveda🙂 Kje? V avtu, pod tušem, med čiščenjem po stanovanju, ob glasbi po radiu ali na računalniku, včasih še med spanjem🙂 Skoraj ni, da ni.

  4. pod tušem nikoli, v avtu pa nujno. Se mi dogaja enako kot Špeli🙂


Leave a Reply

