Odvisnost? Potreba?

Ne, jst bi temu rekla bolj NAVADA, brez katere ne gre več.

Torej… zjutraj sem se (seveda še na pol v spanju) vsedla v avto, radio priklopila na “jutranjo” jakost in se spokala proti Celju. Jutro, kot vsako poprej. Stojim na semaforju – rdeča luč in razmišljam o dnevu ki se prebuja. Potem pa se mi zazdi da je nekaj v torbici zavibriralo. Ampak res je bil samo občutek, ker sem TELEFON POZABLA DOMA.

Jaoooo, Eva! Grrrrr. Jeza.

siemens_sl75.jpg

Sej v bistvu ni ne služba ne moje življenje odvisno od mojga Siemensa, a vseen neka navada oz. navezanost na gsm mi pravita da mora biti z menoj, tukaj, na mizi, vedno, vsak dan. Sleherni dan. A danes ne bo tako in ga bom pač zaman iskala kje je, pod katerim kupom papirja se skriva.😦

Published in: on februar 6, 2008 at 7:14 am  Comments (6)  
Tags: , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2008/02/06/odvisnost-potreba/trackback/

RSS feed for comments on this post.

6 KomentarjevKomentiraj

  1. vedno bolj ugotavljam, da imas to v genih!

  2. verjem, da si si nardila uslugo s tem, ko si pozabla telefon doma. Ne boš čist nič zamudla, vse neodgovorjene klice boš pa itak imela na displeju ko se vrneš🙂
    😉

  3. Le glej, da se tega čimprej odvadiš. Mene prav nič ne moti, če ga kje pozabim. Če me kdo res tako nujno rabi ima nešteto drugih možnosti, da me dobi.

  4. Ja, sej vem. Sej če bi ga še večkrat pozabla doma, bi se pomoje hitr navadla bit brez njega.

  5. Ja poznam ta občutek. Ko ne zdej, da bi ga nujno rabila, ampak če ga pozabim doma si vedno mislim…kaj pa če…😉 Sej imajo tudi drugi mobitele, ampak vseh številk pa ne znam na pamet. In ponavadi se ravno takrat kaj zgodi, ko ga nima zraven😀

  6. Do you mind if I quote a few of your articles as long as I provide credit and
    sources back to your webpage? My website is in the very same
    area of interest as yours and my users would truly benefit from a lot
    of the information you present here. Please let me know if this okay with you.
    Appreciate it!


Leave a Reply

