Mr.Bean je tudi sam sebi poslal čestitko…

… zato pa sem si jaz ravnokar poslala darilo za moj 30. rojstni dan.

KLIKNI SEM

Ko se bo stran naložila preprosto odtipkajte vaš email naslov (ali e-mail osebe kateri želite poslati ta email). Sledi še naslov zadeve in spodaj natipkajte še željeni tekst. Določite datum, kdaj želite da boste ta mail prejeli in to je to. Pretipkate kodo in pošljete. Prejeli boste še potrditveni mail v vašem elektronskem nabiralniku in pošta je poslana v prihodnost.🙂

futurepower.jpg

Jaz sem se osredotočila na navajanje trenutnih dejstev. Kaj se dogaja, kako je z mojimi, kdo kje dela, ljubezen, hobi, Šark, želje, misli, pričakovanja. In prav zanimivo bo, ko bom 01.01.2012 odprla moj mail in prebrala sporočilo poslano pred 4 leti. Bom tu gor poročala kako in kaj o tem sporočilu čez 4 leta.😀

Published in: on februar 10, 2008 at 8:31 am  Comments (1)  
Tags: , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2008/02/10/mrbean-je-tudi-sam-sebi-poslal-cestitko/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentKomentiraj

  1. hehe, da ne boš pozabla do takrat🙂


Leave a Reply

