My

Moj fant, moj pes, … moje mesto.
“Moja sreča”
V čudovitem petkovem sončnem popoldnevu smo se vsi trije nabasali v avto in šli pogledat “malo višje”. Na grad. Ker sem šele začetnica na foto sceni in ker je Gregov fotič še čist frišn, so tudi slike bolj tak tak. No, če sem odkrita – po pravici povedano se meni zdijo super (sploh tista z mačicami), verjamem pa da za nekatere izmed vas (foto profiji) je to ena velika packarija. Počasi odkrivam skrivnosti in možnosti takšnih in drugačnih dodatkov, izboljšav in popravkov in tako sem se danes malo poigrala z okvirjanjem🙂 Proti pričakovanju je bilo na gradu presenetljivo veliko obiskovalcev.
_______________________________________
Celjski grad je nekdanji grad in sedež grofov Celjskih. Nahaja se na triadni vzpetini ob jugovzhodnem robu Celja, kjer reka Savinja v okljuku zavije v laško povprečno dolino. Danes je porušen in se nahaja v fazi večje prenove. V svojem času je predstavljal največjo utrdbo na slovenskem ozemlju. Najstarejša omemba Celjskega gradu izhaja iz leta 1322 »purch Cylie«, kasneje pa so ga omenjali pod imeni »vest Cili« (1341), »castrum Cilie« (1451), »gsloss Obercili« (1468) ipd. Značilno je, da se je ime »Obercili« – Gornje Celje pojavilo šele po izumrtju roda grofov Celjskih. Prvotno se je imenoval grad Celje. Prvotno grajsko poslopje (romanski kastelni grad) so v prvi polovici 13. stoletja postavili grofje Vovbrški s Koroške na zahodni skalni kopi grajskega grebena. Imelo je značaj nepravilnega obodnega gradu. Prvi zapisi o gradu segajo med letoma 1125 in 1137 in ga je verjetno zgradil mejni grof Gunter. V zadnjih letih grad tudi od daleč že dobiva svojo prvotno podobo. Morda se gradu obetajo boljši časi v nasprotju z znano krilatico »Danes Celjski grofje in nikdar več.« Turistično društvo Celje v poznem poletju na gradu organizira vsakoletno prireditev »Pod zvezdami Celjanov«, kjer potekajo predstave in prikazi srednjeveškega življenja.
______________________________-
Celje je moje mesto. Vse na dosegu “roke”… no če ne peš, pa vsaj s kolesom. Ni preveliko in ne premajhno.
Ravnopravšnje, tak luškan. Celje je zakon.🙂
celje.jpg
Gremo —>
sgsg.jpg
grad
celje4.jpg
še ena grajska
celje3.jpg
stolp
celej14.jpg
od strani
celje7.jpg
in od spodaj
celje14.jpg
“stara slika”🙂
celje16.jpg
bilo je zaprto😦
celje17.jpg
naj se poziranje začne😀
neimenovano.jpg
celje1.jpg
celje5.jpg
celje6.jpg
celje82.jpg
celje9.jpg
celje10.jpg
celje11.jpg
celje12.jpg
celje13.jpg
celje15.jpg
in iz tega kompleta meni najljubša
celje2.jpg
Published in: on februar 11, 2008 at 6:22 am  Comments (4)  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2008/02/11/my/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 KomentarjevKomentiraj

  1. krasno, vse je jasno!!!!!!!!!!!

  2. js sem se pa včeraj hajotala po gradu. fotke so še na filmu, sem se vrnila nazaj na klasiko🙂

  3. Mi smo se tudi v petek potepali na Celjskem gradu, vendar okoli poldneva🙂. Ko smo prispeli gor, ni bilo veliko obiskovalcev, zato sem oz. sva lahko nemoteno raziskovala in fotografirala🙂, ko smo odhajali je bila že malo večja gužva… sicer pa vreme je bilo ravno pravo za fotkanje…
    užuvajta v canonu, ker je zakon😉 .

  4. This is my first time go to see at here and i am
    actually pleassant to read everthing at alone place.


Leave a Reply

