MeToYou

… ura je odbila točno 00:00 – 14.02.2008 – dan za zaljubljene… in dobila sem lupčka in tole vrečko.

 picture-006.jpg

Aaaaa, hav sviiiiit. Ja, priznam – jst sem še vedno en velik otrok po duši in taka bi tudi rada ostala in mi je tale medo (MeToYou), ki sem ga letos dobila od mojga srčka zakon. Zdej imam že 3 tte medije, sam različnih velikosti.😀

picture-017.jpg
Zdej pa spat. Lahko noč zaljubljenci.
Published in: on februar 13, 2008 at 11:28 popoldan  Comments (3)  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2008/02/13/metoyou/trackback/

RSS feed for comments on this post.

3 KomentarjevKomentiraj

  1. naaajs🙂 a si kej računala na tiso agavo?😀

    wotrok pa kr ostan, je fino. Preverjeno😉

  2. V bistvu je bil v igri medi al pa agavica.
    Pa je medi zmagu.😉 Kaktusek si bom pa sama kupla🙂

  3. super medo (je reku ati)


Leave a Reply

