Moj foto izziv

Ker je v najini bližini že slab teden dni (uaaau) Gregov nov fotkec sem jst čist not padla. Slikam ko zmešana (a ne Grega?) in tu pa tam mi kakšna fotka celo prav dobr uspe. Sam ta dobre bodo sledile v prihodnjih objavah, ker drgač ne bo tak zanimivo. Spodaj lahko vidite, kako sem se kot otrok (ko dobi novo igračo) igrala s fotkami s programom za obdelavo. Ful fajn je in vedno boljš mi gre.🙂 Mal se morm pohvalit.😀 Itak da tu ne govorimo o profesionalnih slikah, sencah, ostrini, postavitvi,… a vseeno. No, eno sem že dala na net, da jo lahko skritizirajo/te tukaj. Te spodaj pa so zgolj IGRAČKANJE, da me ne boste napadli s kakimi divjimi kritikami zdej takoj🙂 – zgolj igračkanje ! ! !

No, takole je zgledalo moje igračkanje:

img_0025.jpg

img_0042.jpg

img_0311.jpg

shark-022.jpg

ysssdy.jpg

ysssy.jpg

yyykjsssy.jpg

yyykjy.jpg

yyyy.jpg

shark-062.jpg

shark-yy022.jpg

kugla.jpg

To je to. Ooopa, zaenkrat.

 

 

 

 

 

Published in: on februar 13, 2008 at 7:24 am  Comments (1)  
Tags: , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2008/02/13/moj-foto-izziv/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentKomentiraj

  1. ta prva je ful dobra, ostale pa res bl igračkanje😀


Leave a Reply

