6666

Če 666 pomeni hudičevo število – a morda potem pomeni ta moja 6666 hudičevo od hudičevga? Ob današnjem prvem kliku na moj blog,… statistika pravi točno 6666 klikov. Mmm, me kr stressse. No, morda pa prinese kaj dobrega. sem vraževerna? No, kakor kdaj. Npr. dimnikar me res prisili prijeti se za gumb. Ali pa kakšna črna mačka med prečkanjem moje poti, bi me še pripravla za 3x špuk špuk špuk cez ramo. Kaj več pa že skoraj ne. Pa vi? Poznate še kakšno?

666.jpg
Published in: on februar 19, 2008 at 6:20 am  Comments (2)  
Tags: , , , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2008/02/19/6666/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 KomentarjevKomentiraj

  1. Poleg teh vraževernosti, ki si jih ti že naštela, jaz tudi obvezno 3x potrkam na les,kadar je to potrebno in to od spodaj navzgor (to sem zvedla pred kratkim), pa nikoli ne dam čevljev na mizo (to ponavadi počnemo z otroškimi čevlji)in še bi se kaj našlo pa se zdaj ne spomnim. Si se kdaj vprašala od kod nam to? So nam to privzgojili al kaj?? he he Glavno da pomaga odganjat zlo!!!

  2. No, to da je treba spodaj trkat pa nisem vedla. Vem za trkanje na les, ampak da spodaj pa ne. Ja, človk se vsak dan nekaj novega nauči, ne. Ja to šiba iz roda v rod🙂


Leave a Reply

