Še pomnite?

Eva sardine

eva-eva.jpg

Glede na to da sva soimenjakinji mi je še kako dobro znana. Pa čeprav je minilo že mnogo mnogo let, me je včeraj na trgovski polici presenetila z novostjo. Eva tuna.  :)  Še dobro se spomnim, kako so me vedno v osnovni šoli, ko sem jim povedala kako mi je ime, takoj povezali s sardino Evo. “A, Eva, tak k una reklama za ribe”🙂 Hec ja.

eva_iz_srca_mora.jpg

Drugače si tak ne bi zapomnila in danes pisala o tem…

Sam nikakor pa se ne morem spomniti kako je že “šla” reklama oz. njihov slogan za to legendarno konzervo. Sem mal pregledala po internetu pa nikjer ne najdem nič uporabnega. Se morda spomnite vi? Nek slogan al kaj je že blo?

Published in: on februar 26, 2008 at 10:38 am  Comments (5)  
Tags: , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2008/02/26/se-pomnite/trackback/

RSS feed for comments on this post.

5 KomentarjevKomentiraj

  1. nekaj v zvezi , sem močan, ker sem eva ribe jedu; on je namreč v rekllami eno utež nad glavo dvignu.

  2. Jaaa, točn. No, smo že bližje😉

  3. a si že vidla zdej to novo reklamo za Evo? mi smo se tud ful sprašvali kakšna je stara “poanta” tega🙂

  4. Ja sem vidla pol po tvju ja.

  5. An interesting discussion is worth comment. I think that
    you need to publish more on this subject, it might not be a taboo matter but generally folks don’t discuss such issues. To the next! Cheers!!


Leave a Reply

