Kar “Janezek” vidi, to “Janezek” naredi

25.08.2007 smo bili na moto zboru – Spodnji Duplek, kjer je se ati “zagledal” v res originalno foro “zabito” v tla – “ponesrečen motorist, ki se je zaril v zemljo”. No dejansko motorista ni, le ostanki oz. polovica motorja.

Ni mu dalo miru… in ta projekt je tudi realiziral. Ampak je zamisel še dodatno izboljšal z utripajočim smerokazom, ki pogled še bolj pritegne. Je bilo super opazovati mimoidoče, kako so se ustavljali in gledali kaj hudiča je to?

Kraj zločina, kjer je padla ideja za izvedbo na domači zemlji😉

motorjiiiiiii.jpg
… in danes, ko se je tudi pri nas v zemljo zaril motorist😀
img_2812.jpg
img_2818.jpg
img_2822.jpg
img_2827.jpg
img_2824.jpg
Published in: on marec 2, 2008 at 7:54 am  Comments (14)  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2008/03/02/kar-janezek-vidi-to-janezek-naredi/trackback/

RSS feed for comments on this post.

14 KomentarjevKomentiraj

  1. “bolj star bolj nor”

  2. hehe, zgleda pa super. Mimoidoči pa vsi zagledani v to

  3. men pa to ni kul😦

  4. Zakaj ne? Ma sej je sam hec. Če se zgodi pol res ni fajn, ja. Sam tak je pa ok 😉

  5. ja sej vem da je hec, sem vidla to v Dupleku. ni mi kul da bi mela to na domačem dvorišču.

  6. Aja, to misliš. No, to je bla ful atijeva želja, pa še to je itak na uno stran proti cesti, kjer ni prostor za počitek – igro…, ker prav na vrtu tak ne bi mogl met, ker bi pes “vse fajn polulal”, pa še ne vem če bi se mami strinjala, da bi blo to na vrtu😉

  7. In danes sem tole videla v živo… pa ne da se peljem večkrat mimo ampak sploh nebi opazila, če mi moj nebi rekel, da “lej kak je položu”.

  8. NO, me veseli da se opazi🙂 (no še bolj veseli atija, k mu za vsak ko kdo “pohvali” povem) 😉 Danes je edn tak bulu v to zadevo, da se je skor ubil na ograjici, ki je okol😉 No, če bom pa kdaj ravno pred hišo, mi pa pomahi, da bom vedla kdo si😉

  9. […] približno dvajsetimi dnevi je že Efa pisala o naši novi pridobitvi, izdelek mojega “kzt2″, ki je nastajala v njegovih […]

  10. Prebrala, da so izruvali to umetnino… upam, da se kmalu vrne.

  11. Ja budale so! Pride nazaj 100%… – sam da sneg skopni.😉

  12. Vi pa nimate več snega😀 Kdaj pride nazaj?

  13. Res je! Sem danes opazla da so pogoji tapravi… in sem tut podrezala doma,… kdaj bo?

  14. If some one wants expert view regarding running a blog
    afterward i recommend him/her to visit this blog,
    Keep up the good job.


Leave a Reply

