Konec zimskega spanja

No, pa smo ga le spravl na svetlo – mojga bajkija namreč, ki me je pridno čakal celo zimo spodaj v kotu, na koncu ute, dvignjen, pokrit, brez akumulatorja, tako kot se za zimsko počivanje motorja tudi spodobi. Čeprav ga bom registrirala šele v četrtek, sem se morala v nedeljo (ko je bilo še sonceeee) zapeljati en (mini) krog, ker mi mravljinci v desnem zapestju niso dali miru🙂 Več pa si brez tablc nisem upala. Nikol ne veš, kje te plavci zahaklajo.
____________
Ne vem pa kaj mi je bilo, da sem šele letos opazila da ta vzvratna ogledala, ki so zdaj gor nikakor ne pašejo na motor,… – naslednji teden kupim nove. Jeeeeee. Hvala Sašo😉
Razmišljam pa nekaj v tejle smeri.
(najverjetneje bom kupila tiste na drugi sliki)🙂
10028234_860_innen_fr_03.jpg
10028430_860_det01_fr_08.jpg
V nedeljo sva potem še vse dodatke namontirala gor in zdej je moj lepotec pripravljen na osvajanje novih poti🙂
————————————–
Na poti proti svobodi🙂
img_2846.jpg
Še malo….
img_2847.jpg
Pa smo zunaj. Jeeeeee
img_2848.jpg
Moji rogeci
img_2855.jpg
Lady biker – easy rider
img_2857.jpg
Za plastenko, pločevinko…
img_2859.jpg
Srčna kirurgija – brez srčka ne gre🙂
img_2860.jpg
Ščitek nad lučjo
img_2861.jpg
Gume pumpat
img_2863.jpg
Moja zastav`ca
img_2864.jpg
Želvica …
img_2866.jpg
… in kocka za srečo na cesti😉
img_2872.jpg
Mmmm, kok se sveeetiiiii
img_2884.jpg
Shine on.
img_2889.jpg
Komi čakam, da gremo.
img_2892.jpg
Še malo pa bo.
img_2875.jpg
Published in: on marec 4, 2008 at 6:21 am  Comments (15)  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2008/03/04/konec-zimskega-spanja/trackback/

RSS feed for comments on this post.

15 KomentarjevKomentiraj

  1. Se mi zdi, da lahko kar pospraviš za kak teden…

  2. ja fajn fajn. Jz pa še po opremo, pa tut počasi na dva kolesa.
    🙂 nisi slikala vožnje ?

  3. @Robi: 😦 😦 😦

    @Saš: ma sem bla tak vzhičena, da sem pozabla fehtat mojga da slikne😉 Pa sej boljš da me ni gor, je motor lepši😀

  4. nesramno sneži:(

  5. Ma nej gre vse skupi v PM! Jezna, zelo jezna😦

  6. Kam hudiča se vam tako mudi? Časa bo več kot dovolj. Pol pa imamo golazni od mrčesa, ker so zime tako zanič. Da o zimskih radostih sploh ne govorim. Fajn ga še zglancaj, nabavi ogledala, potem pa enkrat maja počasi na cesto. Tak lep mir je pozimi😀😀

  7. O ja! Mudi mudi.😉 Sej glede golazni se čist strinjam, sam da one crknejo mora bit pa itak minus stopinje, da je efekt. Tk pa ni ne orng minusa, ne zime, ne snega, … taaaak da – čas za motorje je tu😀

  8. Aja, pa še tole sem pozabla povedat! 24.3.2008 je krst motorjev tako kot vsako leto – Mirna peč.

  9. Srečno vožnjo, ko bo spet čas za to…

  10. Hvala hvala!😀 Jutri dobim tablco, potem pa upam na lepo vreme.

  11. Oooo, hudo izgleda!

    Srečne kilometre ti želim,
    Klara

  12. O yeah!😀 Hvala

  13. easy baby!

  14. Naj ti bo srečno in veliko lepih uric ti želim😆

  15. Hvala hvala😉


Leave a Reply

