Danes je (dvakratno) pomemben dan

 

g830-340easy-rider-posters.jpg

Poleg tega, da imava danes 9 let najine ljubezni (o tem sem danes že pisala) se je zgodilo še nekaj drugega🙂

bwx1011e.jpg
Jaaaaa, moj motor je končno registriran. Sej zdej ga bom imela tak al tak celo leto, non stop registriranega sam prvič lahk pa fajn sam določiš datum registracije,… in sem (priznam) namenoma izbrala najin dan: 06.03.2007 – mogoče mi bo ta dan prinesel veliko (še več) sreče na cesti.

ladybikerlogo2.gif

Za “naročeno” tablico se zdaj nisem odločila, ker je cena 10-kratna kot za navadno in v tem trenutku se mi 90 EUR zdi mal huda cena za en kos pločevine. Si raj za ta denar privoščim nova ogledala🙂 Na tehničnem pregledu je šlo vse gladko, a pri glasnosti izpušne cevi se je malo zataknilo, a gospodič me je vseeno spustil skos. Če pa moj mucek tak lepo prede, pa res ne mislim lukn filat😉

badgirlclose.jpg

Torej 6.3.2008 je uradni štart moje motorske poti🙂

Komi čakam lepo vremo in greeeemoooo.

pladyriderrose.jpg

Mmmm, imam kr mravljince. Motor, lepo vreme, suhe tople ceste, čelado na glavo in vprašanje KAM GREMO? Kaaaam kej? NA MORJEEEE! Zarad mene tut vsak vikend.😉

jn_easyrider_full.jpg
Published in: on marec 6, 2008 at 5:59 popoldan  Comments (2)  
Tags: , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2008/03/06/danes-je-2x-pomemben-dan/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 KomentarjevKomentiraj

  1. Uh, to je pa dobra poteza. Torej se ne bova srečevali samo na koncertih, ampak tudi na zborih😀 S to mašinco si itak prepoznavna!
    Čeprav sva midva trenutno brez motorja, upam da bo kmalu😦

  2. @stickyfingers: nč čakat, hitr kupit😉 No, super če me kdaj srečaš me kr pocuki za rokav 😉


Leave a Reply

