Pimp my bike ;)

Takole. Pimpanje je končano.

Dobila sem še zadnji modni dodatek – vzvratna ogledala – hvala še enkrat Saš & La. Louis je zakon!

Spedenan je do zadnje malenkosti in pripravljen na nove ovinke😉 Sevede se moram ob tej priložnosti zahvalit mojmu, ki je potrpežljivo poslušal in uresničil vse moje pimparske želje. Hvala ti, si najboljši pimper ever😉

Danes se je rešil še starih ogledal in pridobil nov, kromiran – men se zdi tak žleht netopirski izgled – BatBike😉

BEFORE:

img_3195.jpg

AFTER:

img_3222.jpg

Ko sem dala dol sprednjo šipco se mi je zdel še bolj odbit, tak divji, sam kaj ko pa med vožnjo prekleto prav pride šipca spredaj, ker fajn zabije sunke vetra in jih usmeri čez voznika – za hrbet. Tako da sem vseeno dala nazaj šipco, sem ga pa res prvič vidla brez (naked) in mi je bil všeč – zeeelooo!

Mmmmmm …

img_3199.jpg

Še zamenjani obe svečki… in to je to. Za letos😉

Moj dragec pa si je kupil “modni” dodatek za srečo na cesti – zgleda takole – klik.  :D

Aja, pa zdej prodam stara dva originalna vzvratna ogledala – Yamaha – če jih kdo potrebuje. (povej naprej! … )

Published in: on marec 13, 2008 at 6:17 am  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2008/03/13/pimp-my-bike/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 KomentarjevKomentiraj

  1. […] v Louisu in sta mi prinesla en čeden okrasek za motor. Vendar preden sem lahko okrasil motor sem moral spimati še Evči njen mopi. Vendar se je splačalo počakati in sem mojo bikini bejbo nalepil na tank motorja, kjer me bo […]

  2. […] Po enem letu… … sem se danes spet končno usedla na mojga VRAGECa. […]


Leave a Reply

