Konji

Ker jih imam rada…

anita_baby9.jpg

Ko sem prebrala objavo – Kopitnik,… sem se zgrozila nad ravnanjem z bogimi konji in informativno, prijazno – nič hudega misleča povprašala veterinarsko inšpekcijo, če so morda kdaj že bili tam okoli na ogledu,… pa če bi lahko malo nad temi konji pregledali zadeve,… in proti pričakovanju sem dobila zelo hiter in obširen odgovor:

_________________________________________________________

Pozdravljeni!

Na podlagi Vaše prijave je bil opravljen inšpekcijski pregled v zvezi konj na Kopitniku. Pregled je bil opravljen na podlagi Zakona o zaščiti živali in Pravilnika o minimalnih pogojih za zaščito rejnih živali. Lastnik konjev je _________ (ne bom navedla imena, so mi ga pa poslali), ki se ukvarja z rejo konj za meso. – to mi ravno ni v veselje 😦 Lastnik živali je tudi član Združenja rejcev konj slovenske hladnokrvne pasme. Lastnik jih dnevno obišče 2x in poskrbi za krmljenje in preveri njihovo počutje. Krme mu ne primanjkuje, ima jo skladiščeno na drugi lokaciji. Lubja iz sadnega drevja niso olupli zaradi lakota, ampak zaradi dolgega časa. Krvavo bulo, ki ste jo videli je brdavica, ki je bila podvezana in se je podveza snela. Lastnik bo poskrbel, da se bo poseg naredil tako kot je treba in bo konja umaknil v hlev. Moja ugotovitev je, da so konji v dobri telesni kondiciji in da v reji na prostem prav uživajo. Iz dnevnika veterinarskih storitev je razvidno, da je zdravstveno stanje konj dobro, saj ni bilo potrebno do sedaj opraviti nobenih zdravljenj.

Pravilnik določa splošne pogoje, ki jih morajo zagotavljati imetniki rejnih živali: določa naloge skrbnika živali, osebje, zagotavljati morajo preglede, poskrbeti za bolne, poškodovane in onemogle živali, voditi morajo dnevnik na gospodarstvu, zagotavljati primerno gibanje živali, uporabiti primerne materiale za objekte, če pa so te nastanjene izven objekta, morajo le te biti, kadar je to potrebno in možno, zavarovane pred neugodnimi vremenskimi razmerami, plenilci in drugimi nevarnostmi, zagotaviti se mora primerna kakovost in količina ustrezne krme ter ustrezno napajanje.

V tem primeru je imetnik živali zagotovil vse zgoraj navedene pogoje, razen, da ni takoj poskrbel za ponovni poseg pri konju z brdavico in ga ni namestil ločeno.

Upam, da ste zadovoljni z odgovorom in lep pozdrav.

_________________________________________

donkey_and_baby.jpg

Z odgovorom sem zadovoljna (razen tistega dela – ko piše da jih ima za mesoooo) in me veseli da se vsaj nekje določene stvari naredijo in zaključijo hitro.

girlhugginghorse.jpg

Ker imam rada živali…

moj-moj-konjicek.jpg

 

Published in: on marec 15, 2008 at 9:36 am  Comments (7)  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2008/03/15/konji/trackback/

RSS feed for comments on this post.

7 KomentarjevKomentiraj

  1. jaz se pa konjev kr mal bojim.

  2. Konji so super. Da izgubiš strah pred konji pa je najboljše zdravilo, da si veliko v stiku z njimi. Ko prideš do te točke povezanosti in do tega ko razumeš njihovo govorico je občutek nor. Jaz se ob njih res lahko sprostim in ves stres ki ga prinese tempo življenja se izniči. Priznam pa, da do njih še vedno čutim neko strahospoštovanje in občudovanje. In vsak petek po treningu oz. uri jahanje se počutim zelo zadovoljno. Nisem še tako daleč, ampak nekoč si želim jahati v naravi. Galopirati po prostranem travniku…..Ampak lepo po vrsti in počasi in mogoče mi bo kdaj uspelo. In za zaključek. Kdor dela zlo živalim si zasluži, da na lastni koži občuti rezultat svojega dejanja.

  3. Men so konji čudoviti, spoštovanja vredna bitja. Če bi imela prostor, denar in čas bi enega sigurno imela.

  4. Amazing things here. I’m very satisfied to look your article.
    Thank you a lot and I’m looking forward to contact
    you. Will you please drop me a e-mail?

  5. Excellent beat ! I would like to apprentice while you amend your site, how could
    i subscribe for a blog site? The account aided me a acceptable deal.

    I had been a little bit acquainted of this your broadcast offered
    bright clear concept

  6. After looking into a handful of the articles on your
    website, I seriously appreciate your way of blogging.
    I bookmarked it to my bookmark site list and will be checking back soon. Please visit my website as
    well and let me know what you think.

  7. I absolutely love your blog and find many of your post’s
    to be exactly I’m looking for. Do you offer guest writers to write content to suit your needs?
    I wouldn’t mind producing a post or elaborating on a few
    of the subjects you write with regards to here. Again, awesome web log!


Leave a Reply

