Počivaj v miru :(

Jooo, kr nism mogla verjet sestlci, ko mi je rekla da je umrl Jeff Healey.

14966.jpg

Sam pol ko mi je poslala še link o novici, mi ni preostalo drugega, kot da sem verjela – da nas je res zapustil en zlo dobr muzikač. Pa ne no. Pa res je fajno muzko delal, noooooo. Grrrrr. Jeba. Rak je k…..

jeff20healey20e1llvale6.jpg

Tule za spomin na njega, dva njegova najboljša komada:

While my guitar gently weeps:

Angel eyes:

 

Published in: on marec 26, 2008 at 6:08 am  Comments (6)  
Tags: , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2008/03/26/pocivaj-v-miru/trackback/

RSS feed for comments on this post.

6 KomentarjevKomentiraj

  1. ….TOSE…..JEFF, ni konca.

  2. Jap, škoda jih je, ni kej!😦 😦 😦

  3. 😦 joj, meni je While my guitar gently weeps res hud komad!

  4. Ja, men sta tta dva oba fuuul fajna. Za mravljince dobit, ej.

  5. “They’re sorry, but Angel eyes is no longer available.”

  6. Urejeno, sem dala drug posnetek gor.😉


Leave a Reply

