Kaneloni

Dragec me je že nekaj časa “nagovarjal” da bi mu naredila njemu zelo ljube mesne kanelone. Ponavadi se za to kuharijo sicer odločim med vikendom, ko je dovolj časa, ker ga vzame vsa procedura zelo veliko. Ampak danes sem bila kanelonske volje😉 in sem jih naredila.

Moja “kaneloni-zacija” pa zgleda nekako takole🙂

______________________________________

Pripravimo klasično bolognese omako (malo bolj gosto,- ne tekoče)

img_3606.jpg

če imate radi, (jaz) dodam/o sir

img_3612.jpg

zmešamo

img_3614.jpg

spečemo palačinke

img_3618.jpg

položimo mesno omako s sirom na spodnji rob palačinke

img_3631.jpg

pokrijemo

img_3632.jpg

še z leve in desne

img_3633.jpg

in zavijemo

img_3634.jpg

trrrnnn, kanelon je tu.

img_3635.jpg

😀

img_3639.jpg

spaniramo in to je to. (ko bi bilo tudi v praksi tako hitro, ja)

img_3642.jpg

zviti (goli nageci), spanirani (oblečeni),… pečeni (mmmmm)

img_3647.jpg

Pa dober tak😉

img_3649.jpg

 

 

Published in: on marec 27, 2008 at 8:14 am  Comments (32)  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2008/03/27/kaneloni/trackback/

RSS feed for comments on this post.

32 KomentarjevKomentiraj

  1. za hotel *****

  2. Si pa hitra s kuhanjem. Jaz sem se šele vstala iz postelje in sem šele pri pitju kave.🙂 Drugače si mi pa dala idejo za kosilo. In ful dobro izgledajo tile kanelončki.

  3. @ktz:😉 hvala

    @ Lucija: ja, včeri zvečer kuhala in napisala,… objavla pa danes😉 Če boš delala, dober tek!😉

  4. če bi kdo namesto mene palačinke spekel, bi večkrat bli na jedilniku🙂

  5. tvoji so videt fenomenalno!

  6. Ej, sam men pa sploh ni panike palačink pečt,… men je večja pacarija in zamudnost paniranje…

  7. njami njami, še bi mami🙂

  8. No, tudi meni palačinke niso ravno v veselje. Sovražim jih delat že od nekdaj. In bog ne daj da mi ne rata, ker zna tud ponva letet po kuhinji. Tak me razpizdi. he he he

  9. Men jih je pa celo fajn delat,… sploh pol če si lahk privoščiš gor še kako nutelooooo. Sam trenutno sem v neNutelastem obdobju…. Grrrrr😦

  10. poznam to, kako palacinke letijo !
    smo bili na pikniku v naravi in moski so imeli tekmovanje v peki palacink, ker dediju ni slo, je letela palacinka(spacana)v grmovje, ponev pa v pesek.Nepozabno!

  11. Pravi (??) kaneloni (ok, tisti izpod rok Italijanov) itak niso iz palačink. To je neka poslovenjena verzija. Kanelone naredijo v tubastih paštah in so za moj okus precej boljši, kot ti iz palačink.🙂 Sem ji pa že iskala pri nas in valda jih ne prodajajo!?
    Čeprav tile tvoji kanelončki zgledajo lepo.😉

  12. @tjasulja: no, to pa prvic slisim, ker vsepovsod kjer sem jih jedla so bili iz palacink, tako da je zanimivo slisat se kaj novega🙂

  13. Mnjami. Lušte. Lohk pridem na kosilo?😀

  14. Tuuu lejt. Jih ni več😦 Lahk pa nove, sveže, tople nardim😀

  15. Kakšno naključje?! Včeraj je kolegica naredila kanelone v pašti in me razsvetlila, da valda, da prodajajo pašto za kanelone.🙂 dobri so bili!

  16. No zdej pa prosim za podrobnejše podatke… kje se kupi,…kok zgleda, kok se nardi….

  17. 😀 Pašta je bila barilla. Skuha se jih, nato pa nafila z maso, položi v pekač in zapeče. Čez položene kanelone je dobro dati še omako, lahko filo ali paradižnikovo in seveda po želji še sir. Mi smo sicer jedli vegetarijanske z gobicami, moji italijanski kaneloni pa so bili bolonjez.

  18. Ok hvala za inf., zdej mi pa se sam prosim izdaj kje se da to kupit. Ker (ok, res da nism nikol prav iskala tega) v Intersparu tega se nism vidla. Hvala😉

  19. Mislim, da je bila v velkem mercatorju.

  20. Hvala grem jutr kr takoj pogledat in poiskat!

  21. In potem povabiš mene da to tvojo umetnijo probam… Ne hec hec… zgledajo slastni.

  22. Ne pozabi obveščat kako je šla kuha! Jaz sem že 3mesece brez pečice in počasi jo začenjam močnooooo pogrešati😦

  23. Ja ja, bom dala na blog. Sam da se spravim do Mercatorja in da se spravim spet kanelončke delat😉 Javim

  24. A person essentially lend a hand to make severely
    articles I might state. That is the very first
    time I frequented your website page and thus far? I amazed with the analysis you made to
    make this actual put up incredible. Wonderful job!

  25. Howdy would you mind letting me know which webhost you’re working with? I’ve loaded your blog in 3 different browsers and I must say this blog loads a lot faster then
    most. Can you recommend a good hosting provider
    at a fair price? Thanks a lot, I appreciate it!

  26. I really like looking through a post that can make people think.

    Also, thanks for allowing me to comment!

  27. I could assume that I would have ten web pages of 2MB each.
    Paypal and debit are the best methods of payment for web hosting service.

    5000 Fastest Growing America Companies and top
    among all hosting companies.

  28. Hello there! This blog post could not be written much better!
    Looking at this article reminds me of my previous roommate!
    He constantly kept preaching about this.
    I’ll forward this post to him. Pretty sure he’ll have
    a very good read. I appreciate you for sharing!

  29. You need to be a part of a contest for one of the highest quality websites online.

    I will highly recommend this website!

  30. Wonderful blog! I found it while surfing around on Yahoo News.
    Do you have any suggestions on how to get listed in Yahoo News?

    I’ve been trying for a while but I never seem to get there!

    Many thanks

  31. I will right away seize your rss feed as I can’t find your e-mail subscription link
    or newsletter service. Do you’ve any? Is it OK to share on Twitter?

    Keep up the terrific work!

  32. This post will assist the internet people for creating new weblog or
    even a blog from start to end.


Leave a Reply

