Golaž by moj :*

Gregč ima ful rad jedi na žlico in včasih kar sam kaj dobrega pripravi. In tako je bilo pred nekaj dnevi, ko sem se strastno ljubila z likalnikom in likalno desko,… moj pa se je prepustil divjim užitkom v kuhinji, v družbi kuhalnice, nožev in ponve.😉

Gre pa takole – potrebne sestavine:

– krompir

– hrenovke

– čebula

– česen

– malo moke

– olje

– voda😉

– začimbe

– gobe (če želite)

_______________________

Postopek pa kar po slikah “preberite”.

img_3104.jpg

img_3099.jpg

img_3110.jpg

img_3105.jpg

img_3116.jpg

img_0002.jpg

Mmmmm, dober tek.

Čas priprave: “slabo” uro, ravno toliko da se je likanje končalo.😀

 

 

Published in: on marec 28, 2008 at 6:29 am  Comments (18)  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2008/03/28/golaz-by-moj/trackback/

RSS feed for comments on this post.

18 KomentarjevKomentiraj

  1. saj zato se vedno vztrajam pri moji “kandidaturi”

  2. jaz pa krompir najprej skuham in potem vržem z vodo vred v ponev, v kateri se je na oljčnem olju posteklenila rdeča čebula in maaaalo prepražila kranjska klobasa. nujno dodam tudi mleto kumino. brez moke.

  3. @kzt:😉

    @m&m: tudi zanimiv postopek,… sam jst da kumino sam na daleč pokažem (omenim) mojmu,…. ne bo dal pol žlice v usta.🙂

  4. kumina je bljak.

    sam baje je dobra, da ni vetrov🙂 mi je moja povedawa

  5. Ja, sam sej tak al tak vsi fantki prdtkate😉 – tk da kumna gor al dol😉

  6. c c c, mlete kumne ne vidiš, morš jo dat ravno prav, da okus ne prevlada.🙂

  7. Ne ne ne, moj gurman bi jo ziher odkril, okusil, našel, zavohal, videl…

  8. hehe, ja pol mu pa res ni pomoči. in da bo izika cela in gregač sit, ne dajat kumne not🙂

  9. 😀 dobr si tole napisala. : D

  10. kumina fej fuj🙂

  11. odkrito povej, ce si jo pri nas okusil, ker jo vedno dodam?

  12. 🙂

  13. hehe… pa smo ga ujeli🙂

  14. busted :s

  15. No, pa smo ga. To pa res nism vedla,… je že bila prava količina, da se ni okusila.😉

  16. Vesta kaj vidva. K vama bi pa jaz večkrat prišla na kosilo. Njami….

  17. Hehehe, no glede na vse vaše odzive lahk jst kr privat ofnem, ker goste že imam😉

  18. If you wish for to get a good deal from this post then you have to apply such techniques to your won weblog.


Leave a Reply

