Čokolada v čokoladnih…

… muffinih.

Ker nama je od Velike noči ostalo takšnih in drugačnih čokoladnih jajčk in piščančkov zelo veliko . . .

img_3659.jpg

in ker so banane v hladilniku postale že sumljivo (pre)temne, sem se v soboto odločila da jih porabim za slastne čoko-banana muffine, ki po peki vedno čudežno hitro izginejo, kar pa se z vso čokolado v omari in temnimi bananami sigurno še dolgo ne bi zgodilo.

img_3665.jpg

Sestavine:

____________________________

– 380g moke

– 125g masla

– 100g čokolade

– 2 jajci

– 150g sladkorja

– 1 lonček navadnega jogurta

– 1 pecilni prašek

– 1 vanili sladkor

– mleko

– koški

(poljubno: čokolada, orehi, lešniki, rozine, marelice,

banane, borovnice, ananas, cimet, kokos,

arašidi, maline, jagode, slive,

kandirano sadje, jabolka, …)

– model – pekač za muffine

– papirnate “šalčke” za muffine

img_3695.jpg

___________________________

1.) V posodi zmešamo moko, sladkor, vanili in pecilni.

2. ) Nad soparo stopimo maslo in čokolado.

3.) Penasto zmešamo jajci in malo mleka.

img_3666.jpg

Dodamo jogurt in stopljeno maslo s čokolado. Zmešamo. Med mikasnjem vsipamo še vse iz točke 1. Če je masa pregosta dodamo še malo mleka, oz. moke če je pretekoče. Vmešamo še koščke, ki smo si jih pripravili …

img_3671.jpg

in to je to.

img_3672.jpg

Z žlico napolnimo papirnate šalčke (do polovice!!! – ker kipnejo) …

img_3686.jpg

in vse skupaj pečemo na 180 cca. 15-2o min.

img_3702.jpg

Before:

img_3704.jpg

After:

img_3707.jpg

Dober tek. (najboljši so še rahlo topli)

Published in: on april 1, 2008 at 6:09 am  Comments (11)  
Tags: , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2008/04/01/cokolada-v-cokoladnih/trackback/

RSS feed for comments on this post.

11 KomentarjevKomentiraj

  1. A lohk prosim nehaš objavljat takšne stvari? Mislim tole je mučenje res. Zjutraj še cela čudna pogledam na tvojo strani in že sem lačna. Al pa se mi sladkega zlušta. Packaaaa😀 A teh je tud že zmanjkal?😛

  2. @Tamara: jih imama še 3 od 24 na krožniku,… tako da pohiti😉

  3. zakaj sem dobila stirioglate, a so se med prevozom deformiral?
    a si nas nategnila na vse zgodaj, mascevanje sledi!
    nikoli ne ves kje te caka mina, do takrat pa veselo prvoapriljenje!

  4. @kzt: ne, prva runda so bili bolj kilave oblike, ker sem mislala da bo papirnat modelček dovolj močan,… pa ni bil, tako da sem si potem sposodila model. Dobri so glih tak, ne? Ja hec mora bit.- Vedno moram na 1. april enga nategnat, da sem PRVA. Pol mi je pa vseeno če kdo mene,… sam pol ljudje že vejo in so pripravljeni na mine.

  5. ni veliko sladkih stvari, ki mi niso všeč. ena izmed njih so mufini. enostavno ne vem kaj je v njih tako čarnega, da ljudje padajo nanje.

  6. @M&M: ma men kupljeni, suhi, umetni muffini tut niso dobri,… sam moji sočni, mlačni,… bananini,…. mmmmm je dišalo.

  7. Jaaoo, da bi zdele mela kako viska banano doma, bi kar pečico zalaufala😀
    Kam si pa dala pol banano, sklepam da pretlačeno? Je, pa dobra ideja tole z jajcki in ostanki cokolade, sem ze razmisljala da bi vse skup spravila v en temacen oddaljen predal ali kot, hehe. Tak pa se jih bom usmilila in naredila mafine iz njih. Superca, se mi jih že lušta!
    Aja, se to: si torej cokolado stopila ali pustila koščke ali oboje malo?

  8. Dobri so videt. Vendar se mi zdi tvoj recept malo zakompliciran, a ni? Maslo, pa topit, pa …
    Čoko mafine, in to take rahle, sama delam zgolj tako, da posebej mešam suhe in mokre sestavine, namesto masla pa resda uporabim olje (in manj kot 100g), za barvo pa dodam žlico ali dve kakava med suhe sestavine. Največkrat dam zraven še višnje. In ratajo takile (čoko skrajno desno):
    http://spranjca.blog.siol.net/2008/02/13/maaafini-in-jagoude/
    Ampak bom enkrat probala po tvoje, pa da vidim, kaj mi bolj sede.

  9. @Tanja:@Tanja: banane so narezane na koščke,… (slika 5) lahk pa bi tut zmučkala,…sam če so koščki se po peki bolj “najdejo” ,… okusijo – pomoje. Ja, 100g jajčk sem stopila… pol pa po želji še dodaš kulkr hočeš velik koščkov. Odvisno kak čokoholik si/sta… oz. povabljeni 😉 Lepo koščkajta😉

    @Sinicica:Ja sej, pomoje je še miljon super slastnih receptov,… sam jst ko enga probam pa mi fuuul rata… se pol kr tešk odločim še za kajga😉 Ampak probat ni greh,… mogoče je naslednji še boljši kot prejšnji😀

  10. Hey, I think your website might be having browser compatibility issues.

    When I look at your blog in Safari, it looks fine but when opening in
    Internet Explorer, it has some overlapping. I just
    wanted to give you a quick heads up! Other then that, fantastic blog!

  11. Woah! I’m really digging the template/theme of this website.
    It’s simple, yet effective. A lot of times
    it’s challenging to get that “perfect balance” between
    usability and visual appearance. I must say you’ve done a superb job with this.
    In addition, the blog loads extremely fast for me
    on Safari. Exceptional Blog!


Leave a Reply

