Annoying sounds

Sestlca mi je dala dobro idejo za temo današnje objave.

Hvala😉

Torej sprašujem vas kateri glas, zvok, šum…

– vas spravlja ob živce ?

too-loud2.jpg
😀

Moj “živčke parajoči” zvok je definitivno:

– nohti po tabli (npr. v kinu – reklama pred VSAKIM filmom – PlanetTuš)

– smrčanje (aaaaaaaaaaaaaaa)

– petje mojga – kadar se afna (AC/DC style)

– zvok poštarskega motorja

– ropotanje kamionov na naši razruvani cesti

– napa v kuhinji

– (do onemoglosti) matranje motorjev in pokanje

– petarde

– cviljenje prašičev preden dobijo za jest

– goneče mačke (ueeeee, ueeeee, eeee)

– reklame na splošno

– dretje “debilnega” Zmaga Batine

– močan glasen pisk na prireditvah… (ne vem kako se temu reče – ampak pač ko govornik, pevec… stopi z mikrofonom proti ojačevalcu ali zvočniku in pol noro zapiska. Nek _____efekt al kok že)

samsung_loud01.jpg

KAJ PA VAS RAZKURI ? ? ?

Published in: on april 3, 2008 at 6:26 am  Comments (10)  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2008/04/03/annoying-sounds/trackback/

RSS feed for comments on this post.

10 KomentarjevKomentiraj

  1. Tele goneče mačke znajo bit prav nadležne… še posebej ponoči. Zadnje 3 dni nič ne spim zaradi njih. Me pa spominjajo še na en zvok, ki mi gre na živce – otroci, ki se derejo na vse grlo, da bi nekaj dosegli – po možnosti v trgovini ali gostilni. Ni hujšega🙂

  2. @Tina: ja to zna bit tut ful tečno, ja … trma do konca😉

  3. Tišina… Tišina, ko pričakuješ nek odziv od ljudi. Kakršenkoli odziv.

  4. @Mitja: Zanimivo. Moreče…

  5. Nelly Furtado!!! Ima zamašen nos al kaj?😀

  6. sosedov cvileči pes sredi noči! GGGGrrrrrrrr! Lastnike bi dala pred zid, ko ne znajo/nočejo ustrezno poskrbet zanj!!

  7. Šark, ko laja takrat, ko mu ni treba – beri: ko spim.
    GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!

  8. Mhm, zdej vsaj vem zakaj si mi predlagala to temo za gor dat. Lej, lahk mu zavežeš gobček,… al pa štoflce v ušesa nabašeš, lahk ga daš v hišo čez noč,… – pa nič od tega ne nardiš (in sam buniš)…. kej več pa ti ne morm rečt. Čudn da ga tvoj “soposteljnik” ne sliši. Sicer pa ja, sej ti tak vedno vse prevč slišiš. Ga že kej zmoti zjutri,… vrane, miške, ježki, ŽABE, polži, deževniki,… miljon distraktorjev je možnih okol njega ob 6h zjutri. Ka nej?

  9. Mene moti:
    -zvok nohtov po tabli…grrr
    -občasno me zmotijo smetiščarji, ko sredi noči kolovratijo po ulici
    -petarde (definitivno)

    Druga se pa trenutno ne spomnim…pa bi se sigurno še kaj našlo🙂

  10. sem se spomnila kako vilice in noz na krozniku zaskripata in ze imam kurjo kozo po hrbtu, glavo mi je pa kar med ramena potegnilo.


Leave a Reply

