Joooo, tti prepotentni tovornjakarji…

… sej na splošno osebno nimam popolnoma čist nič proti njim…

ampak tole zjutri je blo pa tu mač. Se peljem smer . Levec – Celje,… tam na križišču, ko je “dvopasovnica”, da se lahk mal promet spuca,… torej (mi) ta hitri se postavimo LEVO, in takoj ko se po rdeči na semaforju prižge rumena luč smo mi že skor pri OMWju. Ampak danes zjutraj so to bile le sanje, ki jih na poti do Celja odsanjam do konca. Ka si ja nor. Pa ka si je pa mislu tale zjutri.

No, takle je blo … se peljem skozi Levec… pridem proti semaforju in se lepo (kot ponavadi) razvsrtim levo… in kaj zagledam pred menoj ???  –> kamionđij,… ok – ma si mislim mogoče je pa divji kamionar in bo spelal ko ne vem ka. Ja sevede, malo morgen. Stari se še pri zeleni luči ni premaknu,.. ja pizdarija no,… zaka se pa postavljaš ne prekleti levi tahitri pas,… če se ne spokaš iz križišča v momentu ko se prižge rumena… zelena. Eh, sej pravim. Pomoje je namenoma živčke paral vsem nam za njim.

Rumena,… GREMOOO ! ! !

Published in: on april 9, 2008 at 6:19 am  Comments (18)  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2008/04/09/joooo-tti-prepotentni-tovornjakarji/trackback/

RSS feed for comments on this post.

18 KomentarjevKomentiraj

  1. dobrodošla v svet kamionov. Imam prigod z njimi zvrhan koš. Tam na križišču pa velikokrat doživiš podobno tudi z osebnimi avtomobili.

  2. Mene pa prav zanima, kdo je v tem primeru prepotenten – tisti, ki želi po levi prehiteti kolono, ali tisti, ki je to početje preprečil…

    In ne, nisem tovornjakar, samo prepotentni šoferji (avtov, tovornjakov, predvsem pa kombijev) mi gredo na živce…

  3. @tasteoftravel: Ja to glede osebnih avtomobilov ti dam čist prav,… in o tem se sploh raj ne razpišem, sam da se pa kamionar tja postavi je pa že v osnovi zgrešena poteza😉

    @robi: Jst se čist nč nimam za prepotentno voznico, ker vozim normalno, sam ko pa gori rumena luč je pa hudiča treba speljat no! Sploh če si postavljen na hitri pas, kjer se predvideva da nisi zaspan.

  4. Robi: ne vem, če poznaš te ceste, ampak če se od npr. Vranskega do ttge križišča, ki je tu omenjen voziš za nekom, ki preveč spoštuje predpise (govorim preveč zato, ker nekateri tam kjer je omejitev 60 vozijo 60, ko je pa 90 pa ostanejo na 60! ) in nato končno dobiš možnost, da greš mimo čisto po pravilih, pa se takšen “tič” postavi še na levi pas. In ne, to ni prepotentnost. 🙂

  5. @tasteoftravel: hvala ti! Točno to ej,… ta relacija je super za živčke trenirat. Sej včasih se raj naslonim s komolcem na šipo, vklopim radio, odmislim stanje na cesti in se počasi drajsam proti domu cca. 50 km /h, ker zdej ko avtocesto delajo je pa še večja štala – vsak dan.

  6. cool baby!

  7. Da ne bi mislila – to cesto poznam precej dobro in čisto jasno mi je, kaj se dogaja. Ne bo me pa nihče od vaju prepričal, da kje v CPP piše, da je vožnja v rumeno ali pa sunkovito speljevanje dovoljeno. Če se ne motim, je celo kaznivo, pa naj me kdo popravi, če nimam prav.

    Seveda je realnost na cesti nekoliko drugačna, je pa po drugi strani spet dejstvo, da zaradi tistih 30 km/h več ne bo nihče od vaju več kot 5 minut prej v službi, ker bosta tako ali tako stala na semaforju v Šempetru pa na dveh na obvoznici pri Žalcu (razen če se pelješ zelo hitro in ujameš zeleno na zadnjih dveh), pa spet na semaforju pri Preboldu, dokler nismo pri semaforju, ki vaju tako žuli…

    In ja, šofer, ki se postavi na levi pas, potem pa pri rumeni sunkovito spelje in se vrine pred kolono, je prepotenten in aroganten, sploh če to počne v tistem križišču, kjer je bil levi pas zgrajen izključno in samo zato, ker so urejali izvoz iz avtoceste in so že sedaj predvideli, da bo tam nekoč šla dvopasovnica, ki se bo navezala na Kidričevo cesto!

  8. Ma lej. Ne da se mi neki kregat tule, sploh pa ne na mojmu blogu. Eni vozmo tak,… drugi drugač. Lahk pa povem kaj mislim in pišem kar hočem, kar mi srce poželi…. in tut kaj se mi zdi debilno, ker odkar vozim, še nism vidla tovornjaka na levem pasu! Svoboda govora, pa to. Easy baby! Lepo da je še veliko tako “umirjenih” in skuliranih voznikov, da te nič ne vrže iz tira na cesti. Men se pač “včasih” ne da drajsat 50, kjer gre 90 in kjer predvsem lahko gre 90!

  9. Nov zakon te bo umiril. Vsaj upam.😉

  10. Mene novi zakon ne bo popolnoma čist nič spremenil, ker se vozim po omejitvah, privezana z varnostnim pasom…, ker plavcim pa res ne mislim plačvat.
    So tazadnji k bi jim dnar dala. Sicer pa sploh ne pišem o prekrških in divjakih, ampak reakcijskem času in odziv ljudi na zeleno luč, KO JE TREBA SPELJAT in spraznat križišče. Se mi zdi da sma malo zašla iz glavne teme? Se ti ne zdi?

  11. Robi, nikjer nisem omenil, da sem tam vedno na levem pasu. Tja se postavim izrecno v primerih, kot sem opisal zgoraj. Ko imam dovolj cjazenja POD omejitvijo po tej cesti in je pri tem semaforju (ki me NE žuli!) edina priložnost, da grem mimo brez da bi ogrožal koga pri prehitevanju. Drugače sem v večini primerov na desni strani, ker sem po naravi vožnje nedivjak in kot si že sam omenil, zaradi tistih 5 minut prej ne bo svet nič boljši.
    Glede prepotentnih in arogantnih divjakov pa vemo kdo so. Vem pa tudi, da easyriderka ne spada v ta koš.

  12. 😀
    😉

  13. Jaz easyriderke ne poznam, vem pa, da kdor speljuje pri rumeni in se vriva na desni pas, ne more govoriti, da je tovornjakar, ki se postavi pri semaforju na levi pas, prepotenten.

    Če se ne motim, je bila to tema tega prispevka.

  14. Ja prav imaš. Tovornjakar ni bil prepotenten, jaz pa sem divjakinja na kubik. Go Robi, go Robi. Se predam. Sem prepoznala divjakinjo v sebi. Se opravičujem.

    (LOL)

  15. Oprosti, če se mi zdi smešno, da nekoga, ki se ne strinja s tem, kar si napisala, takole napadaš.

    Poglej na stvar širše, poskušaj razumeti tudi drugo stran in se ne delaj užaljene za vsak pasji drek.

  16. Hvala enako :p

  17. zelo zanimivo, take rabmo za na “Trenja” !

  18. @kzt: O ja! Garantiram da bi bilo zanimivo, pestro in predvsem vročeeeee (oh, kako je vroče…) 😉


Leave a Reply

