Dež sonce dež sonce dež sonce = april

Pa sej to ne morš verjet! Sobota, ob 11h se gledama,… bi nebi bi nebi… gledama ven… črni oblaki, v istem momentu sonce na polno,… ma ni kej, GREMA (si rečema). Se popokama na bajkija in šibnema proti Preboldu, kjer je bil krst motorjev, skupna vožnja,… in vse kar se za zbor spodobi. To je bila moja najkrajša, najhitreje zaključena, najbolj počas odfurana in najbolj mokra tura v moji moto solo karieri. 3,8 km pranja na polno… sma se lahko še samo obrnala in domov usnje sušit. Ja, krst ni kej,… da si moker ko miš. Sej ni kej, to je april. No in pol sma po kosilu (spet v soncu na polno) šla na foto-sprehod, kjer se je zgodilo veliko zanimivega… o, ja.

V družbi Šarka in Timija smo jo mahnili ob Savinji…

se nasončili…

se vmes (kot je obvezno v navadi) okopali

dodobra posušili…

srečali ljubke…

in malo manj ljubke živalske prijatelje (brrrr, mi je utrip herca nabila na 300/min). Ej a kdo ve katera kača je to???

Kaj vidite na sliki?

In odgovor je:

DVE, ja dve 4peresni deteljici… sta me čakali tam, za srečo.

Nista pa prinesli sreče motoristu, ki se je v alkoholiziranem stanju med špananjem motorja ponesrečil in umrl. Groza! Že itak je cesta nevarna, pa al si pešec, kolesar, v avtu, al pa na motorju. Ne pa da greš z alkoholom v riti na cesto, no! Jao jao.😦

Published in: on april 20, 2008 at 9:09 am  Comments (10)  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2008/04/20/dez-sonce-dez-sonce-dez-sonce-april/trackback/

RSS feed for comments on this post.

10 KomentarjevKomentiraj

  1. Vuaaau, ljubim kačice. Če se ne motim, je tole kobranka. Nestrupena kačica, ne zraste dosti več v dolžino kot ta na fotki, pa ljubi vodo. Jaz tudi zelo rad iščem 4peresne deteljice… Včeraj sva s prijatlu iskala za foro, pa je našel 5peresno…

    Lepo se imej…

  2. Kul bug. Insekti imajo itak najbolj nezemeljsko zasnovo.

  3. @aljazek: hvala za info. Mami mi je tut rekla da bi lahko bila kobranka. Jst sicer kač ne poznam … ker so mi grozljive,… pač strah. Sam najbolj pa sovražim ljudi ki ubijejo žival, samo zato ker jim ni všeč,… ker se je bojijo. Jst se ustrašim, opazujem, ker mi je “divja za pogledat” in grem naprej. Narava je čudovita.

    @Ivan Grozni: pozdravljen na blogu😉

  4. Wau…kar dve štiriperesni. Upam, da ti prineseta ogromno sreče. Na kače se pa spoznam toliko, da vem da mi je vsaka negraužna, tako da ti ne znam pomagat🙂

  5. @tinamalina: ja, pr 4peresnih imam pa res kr veliko zegna da jih najdem. Moj rekord je 7 peresna. Je ful divja bla! Kače pa tut jst – brrrrrrr. Bljak.

  6. Greetings! Very helpful advice within this article! It is the little changes that will make the most important changes.
    Many thanks for sharing!

  7. When I originally commented I appear to have clicked on the -Notify
    me when new comments are added- checkbox and now whenever a comment
    is added I get four emails with the exact same comment.
    Is there an easy method you are able to remove me from that service?
    Cheers!

  8. I delight in the details on your internet site.
    Regards!

  9. It’s really very difficult in this active life to
    listen news on Television, so I simply use world wide web for
    that reason, and obtain the newest news.

  10. I’ll right away grasp your rss as I can not inn finding your email subscription link or e-newsletter service.
    Do you hqve any? Kindly permit me recognise inn order thawt I
    could subscribe. Thanks.


Leave a Reply

