Mednarodna pasja razstava v Celju

Itak da bi bil največji greh, če bi ostala doma oz. si ne bi pogledala pesijev,… mojih lubekov.

Super da so zdej razstavo razširili na dve hali, ker lani je bila samo v eni in je blo kr tesno. Najbolj krut (za pse) oz. ironičn pa je bil velik kuhariski štant pečenja, žara… dišečega mesa. Bogi pučoti. Spet so me očarali beagli, doge, novofundlandci, bernardinci, rotwailerji, aljaški malamuti, — ZLATKOTI itak,… sploh nebi blo treba napisat🙂

No, slike pa spodaj.

Mislim pa da mi ni treba razlagat – da sem se tudi tokrat najdlje zadržala in največkrat vrnila v “goldie kamp”😉

Published in: on april 22, 2008 at 6:00 am  Comments (15)  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2008/04/22/mednarodna-pasja-razstava-v-celju/trackback/

RSS feed for comments on this post.

15 KomentarjevKomentiraj

  1. Nobenega aussija ni vmes… Malamute smo pa zgleda vsi slikal🙂 Mene še čaka urejanje slik, pa mogoče celo kakšen prispevek napišem…

  2. @Tina: Ja, no dej napiš kej,… da vidmo še tvoje slikeeee! 😀

  3. Jaz sem tudi bila tam🙂, vendar sem jaz bila zadržana v družbi kraševcev. V bližini so bili tudi krasni zlati prinašalci🙂 .
    Čez dve leti se obeta europska razstava psov v celju, kjer jih bo reci in piši nekje 12.000 . Preteklo nedeljo bi jih naj bilo 1000.

  4. @mikimiska: uuuu, to pa bo za pogledat. Super. Hvala za info. Ko bo… me pa le še spomni prej😉

  5. kaj 12.000, ja kam jih bojo pa dali? bogi!

  6. pred leti sem veliko obiskoval pasje razstave. Seveda pa so goldiji ‘zakon’ – no, ja, kakor za koga. Tudi ausiji so ‘face’.

  7. @kzt: ja, bogi so v bistvu. Cel dan tam v tistem lajanju, nervozi in slabem zraku.

    @ismabera: PSI SO ZAKON. Priznam, da sem zasvojena z njimi. Zakon so.

  8. Oj, Jack Russlov pa nisi slikala.😦 Midva sva bila pa čist očarana nad njimi. In sklep: ko bova v hiši, upava na 4 pse: bernskega planšarja, kraškega ovčarja, Jack Russla in beagla.
    Sva optimista, a? No, vem, da bo moja obveljala. Torej, jack bo (za cartat). Pa en čuvaj, da bo Ž lahko pri njemu kdaj prespal. Hehe.

  9. @FreyaKali: najprej dobrodošla med komentatorji!😉 Ej, ko sma bla midva še ni blo niti enga Jack-a, ker itak veš da je Gregu to zakon pasma,… pa jih še ni blo na prizorišču😦 No, ko bosta imela pasjo druščino vama ukradem bernija in bigla!!!😀

  10. Oooo kakšne lepe živalce…bernski planšarji…tolk noro fejst si ga želim enkrat imet🙂

  11. @tinamalina: ja berniji so tut ful cartkoti! Tiste prijazne učke.🙂

  12. Drugi svet:
    http://www.drugisvet.com/In-Blog-Veritas/mednarodna_pasja_razstava_v_celju.html

  13. Greetings from Idaho! I’m bored to tears at work so I decided to check out your site on my iphone during lunch break. I enjoy the info you present here and can’t wait to take
    a look when I get home. I’m shocked at how fast your blog loaded on my cell phone .. I’m not even using WIFI, just 3G ..

    Anyhow, awesome blog!

  14. Hello, i believe that i noticed you visited my web
    site so i came to return the want?.I’m trying to to find things
    to enhance my site!I assume its adequate to use some of your ideas!!

  15. certainly like your website however you have to check the spelling on quite a few of your posts.
    Several of them are rife with spelling problems and I find it very
    troublesome to inform the reality however I will definitely come again again.


Leave a Reply

