Meni je najs, no

Men se zdi da mi je kr dobr uspel, no.

(povečava —> klik na sliko)

(vsaj drugo sliko se vam splača povečat… presenečenje…

– ki se na tej majhni sliki ne vidi😉 )

Kako pa se zdijo vam?

Published in: on april 30, 2008 at 5:18 am  Comments (9)  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2008/04/30/meni-je-najs-no/trackback/

RSS feed for comments on this post.

9 KomentarjevKomentiraj

  1. najs🙂

  2. Lušne slikce. Saj si to ti slikala, ne?🙂

  3. @gregac: 😀

    @FreyaKali: mhm, jaz jaz !😀

  4. bibe, bibice, rozice, sem mislila da bos kaj o alergijah na cvetni prah napisala!

  5. Uau…meni je tudi všeč! Škoda, da niso tam notr pikapolonice😀

  6. @kzt: zaenkrat še ni neke panike glede alergije.

    @Špela: mhm,… tile žužki so že s prostim očesom zgledali tak bolj BLJAK na kupu,… pa sem vseeno fotknala in je na sliki pol kr dobr pršl, ja. Bi ble pa boljš kake pikapolonce, se strinjam.

  7. tadruga je super pri polni velikosti

  8. Hehehehe, kiro žurko majo žužki… Dobro lučko si slikala😀 Lep dan ti želim!

  9. @m&m: ja sej glih to je fajn, ko vidis to malo sliko pac reces: “regrat ok”… ko pa povečaš,…. mmmmmm

    @aljazek:😀 (enako)


Leave a Reply

