Prvi dan – kot da se je svet ustavil

Novi zakon… višje kazni… več plavcev na cesti,…

… v sredo ko sem se peljala iz službe ( podaljšanemu vikendu naproti😉 ) je blo prav smešn opazovat mimo vozeče. Ni bla neka divja gužva na cesti in bi se dal (tako kot ponavadi na tej relaciji je) vozit malo hitreje. Ampak ne,… ker je bil prvi dan strožjih kazni (in res je blo prijateljev v modrem kar nekaj na terenu) je vse šlo zelo (ampak res smešno) počasi… oz. po omejitvah.

Priznam da zadnji “organ” ktermu bi “rada” dala dnar je (poleg DURSa) definitivno POLICIJA. In ja, tut priznam da zdej mal bolj gledam na števc, sploh kjer je omejitev 50… pa tut če je pred menoj fray cesta. Ni se za špilat, da bom pa zadnji dnar dala glih njim – pa NO WAY! Hvala lepa.

Sam si pa res nisem mislala da bo razlika v vožnji ostalih tako očitna. Sej vem, da to bo zdej tak sam prve dni, potem pa bo spet vse po starem. Še vedno pa mislim da nej raj une ustavljajo in jim kasirajo, ki resnično prekoračijo omejitve,… k so res drugim in sebi nevarni, pa pjani,… ne pa tiste ki vozimo 5-10 čez omejitve. Tak je,… bogi človk bo vedno naje… , tapravih pa tak nikol ne polovijo. Tak je blo in tak vedno bo.

Pa srečno vožnjo in čim manj plavcev vam želim.

Pa prosim ne (prevč) pit kadar voz`te,…

… ker se vam lahko zgodi kaj podobnega:

Published in: on maj 2, 2008 at 9:58 am  Comments (13)  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2008/05/02/prvi-dan-kot-da-se-je-svet-ustavil/trackback/

RSS feed for comments on this post.

13 KomentarjevKomentiraj

  1. Ja, težko je bit policaj🙂 .

  2. kak že gre tista pesem…

    pa mal po travniku pa mal po cesti se z avtom peljeva domov iz piknika, pa spet po travniku in spet po cesti dokler v jarku ne pristaneva!

  3. @mikimiska: ja, ja težka je policajeva. Pa še benefikacijo dobijo. Jao jao.

    @gregac: 🙂 😀 😉 – dobr si si tole spomnu.

  4. Ja, situacija se je zaostrila. Danes sem na AC bil s 150km/h med najhitrejšimi, ko pa me je prijelo pritisniti do 180, sem pa že itak imel občutek, da se gibljem z warp hitrostjo… Ravno zaradi tega sem se nazaj grede (Volčji potok-domov) prvič po…hm…ne vem kdaj…peljal po omejitvah tako na regionalki kot na AC. Pa da vam povem…prav pasalo je.🙂

    Da pa ne govorim o delovnih dneh, ki prihajajo…kako bom klel previdne voznike, za katere je omejitev 50km/h na Mariborski in Kidričevi res 50km/h…🙂 Ampak kot pravijo Angleži…can’t beat them? Join them!

  5. hehe,se strinjam , predvsem pa zadnje slikce so pa tak smešne! Ja, tako kot si rekla, se ni za špilat! Raje da se skuri denar kot pa da ga njim dam! Jaz se vozim kot po jajcih. Prej sploh nisem divjal, ampak imam pa občutek, da nas bodo lovil če bomo pelal 3kmh več kot pa je dovoljeno, zato pa zdej sam lepo tempomat v autoju naštimam na 50kmh pa mi ne morejo srat!Razen če,…

  6. @SoulMan: Ja, ne bo druga kot da JOINamo.😉

    @Črt: ja, men so slike fenomenalne, ker je užitek gledati NJIH v takih situacijah.

  7. Mene najbolj skominajo motoristi ki prav izzivajo. Se vodim po cesti pa mimo avta motorist, ki prehiteva brez kakršnega koli razloga, samo zato ker ima močan motor. Ni dovolj da prehiti 1 avto, mora use, ki jih vidi. Jaz se nič več ne čudim, ko je po poročilih o toliko in toliko smrtnih žrtev z motorji.

    Slike -> lol

  8. @JureG: ja, to so eni divjaki smotani k se španajo. Mi smo pa na easy.

  9. ha ha hude fotke🙂

  10. @mayozi: ja hude so.

  11. Na žalost bo tako kot si napisala. Samo prvih nekaj dni ali mogoče kakšen teden več in potem vse spet po starem. Mi je pa sedaj, ko vsi vozijo počasi, prav všeč. Drugo pa je (kot se je dogajalo pred sprejetjem zakona in upam da se ne bo več), da nekdo vozi počasi in za tem počasnim pridrvi en hitrejši, se mu zalepi na rit in te prisili, da voziš hitreje. Če pa vsi vozijo po omejitvah, pa sploh ne čutiš potrebe, da bi vozil hitreje, pa še promet poteka tekoče.

  12. @popotnik: Sam res ej! Jst se lahk komot peljem 50, če se vsi za menoj s tem “strinjajo” in se tut oni tak peljejo. Da te pa en zadaj provocira in lima na rit, se pa avtomatsko peljem več,…

  13. policija e tolku neumna ker ne mora opstajat nisu imeli zakaj da me kaznio i su mi dali kazen kao da sem se pogovarjal po telf. i su mi zaceli grozit


Leave a Reply

