Iron man

Deževni dan je bil odličen izgovor za večerni obisk kina. Sej če dobr pomislim že cel mesec nisva bila v kinu, kamor redno in rada greva. Tako sva izbirala med filmom 21 (ne vem od kod jim prevod Razpad Las Vegasa), Street kings in pa Iron man, zakaterega sva se na koncu tudi odločila. Ostala dva filma pa prideta na vrsto v prihodnjih dneh.

Presenetljivo polna dvorana in predvsem zelo vroča (drugač sem vedno komot ostala zavita v jakno) nas je 2 uri držala v železnem primežu dobrega filma z Robertom Downey Jr. v glavni vlogi (mučos-grande-simpatikus).

😉

Odmislit je blo sam treba težko kategornika pred menoj, ki je v višino in širino zelo odstopal od povprečja,… tako da me še danes mal vrat boli, k sem mogla skos lovit podnapise. Pa veseli me, da so končno skapirali naši, da je včasih bolje ne prevajajo filmskih naslovov, tako je IRON MAN ostal kar IRON MAN. Aleluja.

Published in: on maj 4, 2008 at 9:48 am  Comments (4)  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2008/05/04/iron-man/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 KomentarjevKomentiraj

  1. Hvala za tole🙂 . Grem gledat🙂 , ker Robert Downey JR. je takšen😛 , ampak jezik do tal

  2. @mikimiska: Mhm, pa prej se mi nikol ni zdel ne vem kaaa oz. ga nism opazla,… tu pa me je preprical. 🙂

  3. Sprav nisem vedel, a mi bo film všeč ali ne in ravno zaradi tega sem ves neučakan čakal da bo film prišel ven. Rečem lahko samo Uaaau!!! Zakon film. Nisem pričakoval tako odličnega SciFi filma. Glavni igralec in njegov lik je simpatičen, ker ni en zatežen bogataš. Film vreden ogleda.

  4. @JureG: Ej točn to! Drgač nisem neki zaprisežena SCI-FI gledalka,… sam ta je bil pa res fajni.


Leave a Reply

