Naša lepa deželica

Ko se z motorjem potepamo po različnih koncih naše ljubke deželice se velikokrat ujamem med občudovanjem narave, s snegom pokritih gora, živo zelenih hribčkov in razgibane pokrajine nasploh. Kako čudovit je ta drobcen košček na našem planetu. Včasih kar vse divja mimo nas in niti ne opazimo lepot narave. Ko bi imela vgrajen fotoaparat v učkah,… bi bili ustvarjeni najlepši posnetki. No, ker pa se med vožnjo ne ustavljamo vam spodaj potrežem s slikami, ki so nastale med postankom.

V petek sva jo mahnila proti naši glavni prestolnici, pri Prešercu spila kavo, se vzpela še na grad pokukati in počasi vrnila na Štajersko. Ljubljana mi je všeč 2x do 3x na leto, ko pridem malo naokoli pogledat,… ker pač v Celju nismo navajeni gneče turistov, obiskovalcev, sprehajalcev v samem centru, mi to dogajanje vsake toliko časa prija. Drugače pa ne bi bila oz. živela v Ljubljani. Jo imam čist dost 1x pozimi ko je odeta v lučke, pa poleti 1x al pa 2x in to je to. Celje je zakon😉

Parkirala, kjer se naj ne bi več parkiralo… (ups, pa ne okol govort😉 )

mimoidoči gospodič je s prstom pokazal na mojga bajkija in rekel: “b(r)jmmmm, b(r)jmmmmm”…

Seveda je bilo potrebno še malo poslikati naokoli…

Pomlad je polnem zagonu, kar sta potrdila tudi tale2 zaljubljenca:

Vzpela sva se proti gradu,… a ne z njo:

Sonce v usnju zaenkret še paše,… a kmalu temu ne bo več tako

Ko pride Štajerc v Ljubljano ga prijetno preseneti razstava o…

 

Published in: on maj 5, 2008 at 5:31 am  Comments (8)  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2008/05/05/nasa-lepa-dezelica/trackback/

RSS feed for comments on this post.

8 KomentarjevKomentiraj

  1. a ne, kk fajn bi blo če bi meli fotkiče kje vgrajene, pa bi sam nekam prtisnu in škloc🙂
    ravn zadnč, ko smo šli na Rakitno, sem vidla tolk lepih hribov in vsega. pa sej je vedno tko, pol si pa rečem, bom na poti nazaj kej prtisnla, pa ne, ker se mi ne počakat, pa rokavice dol, pa sej veš….:)

  2. @M&M: Ej točn to! Najraj bi se kr zadrla vsem da se ustavmo in da slikam,… sam kaj ko je treba tulk stvari razpakirat, ne. No, pol vidim da imamo vsi podobne probleme😉

  3. najlepse je ze to, da se ti dusa veseli!

  4. @kzt:😉

  5. Jaz sem sicer 4 dni v tednu v Ljubljani, no ja 5 če štejem še nedeljo in sem ljubljano kar vzljubil. Osebno nimam rad gneče s sem se kar v redu navadil “gužve” na trolih. Že nekaj časa planiram izletek po ljubljani s svojim zvestim Nikonom, da ornk poslikam Ljubljano, potem pride na vrsti Celje. Celje, ahti se me!

    P.S. – lepe slike

  6. @JureG: ja itak da ima vsako mesto svoj čar in v vsakem mestu lahko nastanejo dobre fotografije, ja.

  7. Tudi jaz imam rada Ljubljano verjetno samo zato, ker ne živim tam, hehe, in grem le nekajkrat na leto. Ravno zato ohranja čar: lučke pozimi in kuhano vino ob Ljubljanici, jesenski naval študentskih žurov, občasni nakupi v trgovinah, ki jih pri nas (NG) ni.

    Me je bolj sram, da sem bila v MB/CE samo 2x v življenju, na Ptuju in v MS, recimo, pa samo enkrat! Z vinjeto bo bolje, obljubim!😉

  8. @sovica Oka: No, kar pridi še v Celje 😉


Leave a Reply

