Vic tisočletja

Kako se reče poroki, 
na kateri ni veliko “obiskovalcev” ???  
 
MURKOvka
Published in: on maj 6, 2008 at 9:51 am  Comments (9)  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2008/05/06/vic-tisocletja/trackback/

RSS feed for comments on this post.

9 KomentarjevKomentiraj

  1. pa saj je bogi!

  2. @kzt: Ne pa ni. :p Bogi smo mi,… oz. tisti ki ga morajo poslušat,… gledat… 😀

  3. pa ce se tako trudi, pa se samo norcujejo iz njega??

  4. pa ce tako lepo poje kot slavcek, pa ce tako lepo oponasa Heleno, pa ce ima tako leeeepppooo zeno(hk)

  5. Lol, ko sem na hitro pogledal sliko sem mislil da je ena ful aušasta baba, šele potem mi je potegnilo, da je Murko.

    Pa brez zamere ženskam.

  6. @kzt: 😉

    @JureG: sej on itak ni tip. On je bejba!😀

  7. Ajoj no… sam si je kriv za vse kar mora prenašat na svoj račun. Mogoče mu bo pa enkrat v prihodnosti pripeljalo, da pa le ni takooooo perfekt kot je zdaj prepričan da je😀 in da ni z vsemi ostalimi nič narobe ampak da je on “tisti”😛

  8. Zanimivo, Easyriderka.
    V enem prejšnjih postov praviš, da ti Radio Center ni cool zaradi Skrivnostnega zvoka potem pa objaviš joke, ki si ga slišala na tej frekvenci. Luštno, hehe🙂

    Sašo Papp – Radio Center.

  9. Ne pravim da mi radio Center ni kul, samo škoda da se mi je zaradi skrivnostnega zvoka rahlo zasral!!!! Ta vic mi je bil pa kul. Pa radio Center mi je bil do tega skrivnostnega zvoka ful fajni,… upam da bo kmalu konec in bo spet vse ok. Sej ste fajni… razen tega.


Leave a Reply

