Never ever

Ampak res. NIKOL VEČ. Ja vem da pregovor pravi: “nikoli ne reci nikoli”,… sam kar se šolanja, izobraževanja, učenja,… oz. fax-a tiče mislim da sem zaključila. In ja, vem da je hecn da se 3 leta po diplomi spomnem nekaj tekega pisat, sam danes ko sem prebirala bloge, sem naletela na naslov UČENJE USPAVA in sem se še prekleto dobr spomnila kako hudimano ta naslov drži.

Ko se je blo treba učit za izpite so mi učke v momentu skupi padle, bohnedej da sem se učila leže al pa polsede. Ni šans da sem prebedela,… sem hitr v mižule pokukala. In ja, službo imam , fax z diplomo tudi in resnično se mi ne da več. Tisti občutek obveze, ko prideš domov,… učenje??? Neeeeee, pa kulk znam, kulk ne znam,… ka še je treba ponovit,… kdaj bo izpit,… rezultati,… jao jao. Kako hudičevo popolnoma nič ne pogrešam teh 100x ponovljenih vprašanj. Osnovna šola je mimo, srednja tudi uspešno, matura je šla skos, cel fax redno iz leta v leto kljub rednemu delu v službi tudi, diploma spedenana,… jagoda na smetani (po težavnosti in obsežnosti) je bil še strokovni izpit po pripravniški dobi in ja –> EVA – DOST MAŠ, si rečem.

Ok, sej ni panike če bo kdaj še kej znotraj službenih obveznosti ja,.. to ni panike, ampak da bi se neki matrala še naprej pa ne. Službo imam in to tako da me bo vse do smrti spremljala,… zdaj kot delodajalec, potem pa kot penziodajalec. Hehehe

Published in: on maj 7, 2008 at 5:15 am  Comments (9)  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2008/05/07/never-ever/trackback/

RSS feed for comments on this post.

9 KomentarjevKomentiraj

  1. Uuu blagor. Jaz pa zaključujem s plani še za naprej paaaaa… sem utrujena od tega. Tudi ne vem, kako bom sfurala…

  2. @tamara: ej, ti si pa itak extra pridna! Sej pravim, ce bi se mi dal bi še šla kej,… tak pa se mi ne da.🙂

  3. pridna!
    vse ob pravem casu in sedaj je cas za bolj prijetne zadevce!

  4. @kzt: točno tako !!!😉

  5. Uf, jaz pa ima velike želje🙂 . Samo najprej zaključim s to diplomo, pol bomo pa vidli🙂 .

    Sicer pa carpe diem vsakemu posebej, ker ostalo ne šteje nič🙂 .

  6. Meni se še pa da.🙂 Sicer ne strokovca (bruhuhu), ampak ostale stvari so pa kul. Pa malo bi še rada po lestvici prilezja višje.😉

  7. @ mikimiska & FreyaKali: ja bravo. Sami pridni okoli mene. Lepo lepo,… naj vam uspe vse kar ste si zastavili !

  8. Jaz se držim faksa z vsem, kar se da. V mojo škodo, seveda. Kak psihiater bi verjetno temu rekel, da se bojim odrasti. Točno tako! Rezultat? Zadnji izpit 2005, diplomo pa pišem že skoraj eno leto. Uf! =)

    V bistvu mi manjka šola. Ful mi manjka it v klopi in pisat, podčrtovat s fluo flomastri, in bi kar vpisala magisterij jeseni, ampak moram dat prednost čemu drugemu. Finančno, hehe, ne časovno.

    Največji napor pa so mi bile seminarske. Pa ne zaradi samega dela in pisanja – zaradi rokov, katere sem prav vse prekoračila, hihi.

  9. @sovica Oka: dobr si tole povzela😉


Leave a Reply

