Pasja slaba vest

To ne morš verjet če ne vidiš. Ni lepšega kot njegovo špeganje skozi majhno špranjico na ograji (z eno učko) ob 7h zjutraj, ko me čaka da pridem in da grema na sprehod. Danes pa sem takoj vidla da mi hoče že pri vratih povedat, da mu je ful žal in da ni hotu, sam da ni šlo drugače. (sej mu sploh ni treba znat govorit, ga imamo že naštudiranga)

Neki ga matra te dni in pač ni mogel zdržat do sprehoda… In pol ko jst čistim se uleže 3m stran in me gleda z najbolj žalostnimi učkami na svetu in mo pove: ” Eva sorry, nisem hotu”. Noro. Da bi se človk stopil od slabe vesti kr namest njega. Upam da mu bo kmalu bolje. Moj cartek je.

Published in: on maj 8, 2008 at 6:03 am  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2008/05/08/pasja-slaba-vest/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentKomentiraj

  1. vsi z obiska so ga bozal in cartal ko so odhajal in spet je bil gospodar vrta.


Leave a Reply

