Staaari rokeri

Zgodila se je moj čisto prva, taprava, samostojna motoristična tura proti morju. Kadar se peljemo proti morju bi moja guzica komot zdržala tut 1000km če bi blo treba, ker morje je le morje – in tako me ta (skupaj dobrih 500km) vožnja ni popolnoma nič utrudila, res pa je, da sva si “riti in roke” dodobra utrdila v prejšnjih dveh vikendih, ko sva na vsak vikend nabrala po 500 km. Občutek ko s svojim motorjem počasi pelješ tik ob obali je neopisljiv. To je nekaj za kar moje srce bije. No, zdej sem pa že kr prevč not padla.

No slik se mi ni dal rihtat, okvirjat (ce ima kdo fajni program za štancanje okvirjev, da ni treba vsake posebej, mi nej javi prosim),… ker jih je preveč zato bom kr mini galerijo objavla, najbolj zagreti bose pač morali klikat na vsako posebej. (ampak se splača😉 )

Štart v Šempetru je bil ob 9h in tako je točno ob zmenjeni Gregov plavi BMW K100RS, tastov rdeči BMW K100LT, prijateljev rdeči Kawasaki VN1500 in moja črna lepotica nad lepoticami do konca spedenana Yamaha Virago 250 zarohnel v smeri galebov, borovcev in sonca. (številka na števcu kaže: 40058km)

Razlog za morsko turo je bil moto zbor MK Staaari rokeri v Umagu – kamp Stella maris. Na koncu sva kot ponavadi seveda spet ostala sama,… a je bilo vseeno super. Srečala sva celo par prijateljev… in vikend je minil kot bi mignil. Bil je velik zbor, ki se lahko primerja z večjimi zbori v Sloveniji, če ne največjimi. Večina je bilo seveda nas, potem so bili tukaj še makaronarji in nekaj hrdekov. Svakaaa čast pa gre organizatorjem, ker še nismo bili na zboru, kjer bi se vse začelo po planu ob uri. Od skupne vožnje, do družabnih iger… še na nebu smo zagledali oblak – motorista,… (glej slike). Pa ful se mi je dobr zdel, ker MI vozniki smo dobili zelene zapestnice na vhodu,… sovozniki pa bele,… in sevede se je men to (kot frišni voznici) fuuuuuul fajn zdel. Hehehehe – sem mogla kr poslikat. Aja, by the way nardila pa sma 425 slik.

 

Najbolj pa si seveda vsak motorist po dolgi prevoženi poti želi en fajni topel čist tuš, ki ti povrne energijo za pot domov, naslednji dan. Ni ga boljšga na zboru kot čisto pravi wc s tušem, da o čistoči sploh ne govorim, ker je bilo res vse tipi topi. Je bil rečmo wc sredi Umaga bolj umazan in manjši, kot tu na zboru. Pa še naj kdo reče da smo motoristi umazanci. Aja, kje sem ostala. No, ko smo prispeli do “kraja zločina”, smo se razpakirali postavili šotor za naju (no, pridn Grega ga je – ker edn je mogu pač slikat, ne ;)  klasika, ja ) in se odpeljali na skupno vožnjo, ki je vodila po poteh ob vodi, z dvema postankoma. Ko smo prišli nazaj, so želodčki zahtevali svoje in čevapčiči so bili super. Hecno se je navaditi na kune, a je šlo. Nato sva ostala sama, saj sta se tast in kolega vrnila isti dan proti domu. No, midva sva potem poslikala družabne igre: se nasmejala ob metanju mašine v daljino, vlečenje (edn celo s cokli) vrvi, ki ji bila privezana na tovornjak in pa počasna vožnja – kdo prevozi določeno razdaljo zadnji, ne da bi dal noge na tla. Tu bi moral posebej ocenjevati še umetnostni stil, ker so bili super. Po uradnem delu zbora se je vse malo umirilo in tudi midva sva šla malo počivati ob vodo. Ležalniki na plaži so čakali,… meduz na kupu še v življenju nisem vidla tulk,… a to najbolj zagretih kandidatov ni zmotilo in so pogumno zaplavali. Seveda je bilo potrebno še v center Umaga pogledat, kjer se je na trgu odvijal skorajda mini moto zbor, saj je lepo število motoristov zavilo v center. Po pizzi pa sva se odpravila nazaj v kamp,… topel tuš in to je to. Ker sva predvidevala da bo noč spet glasna (kot se za moto zbore spodobi) – in ja, nisva se zmotila, sva okoli 23h raje kar zaspala,… dokler se je zaspati še dalo… in zamudila koncertni del zbora. Ampak ni panike, slike so na netu, slišalo se je vse (še predobro – alavera za štoflce v ušesih) pa zjutraj sva bila vsaj spočita, ker je bilo zanimivo gledati vse ostale, nenaspane, zakomirane, utrujene, ravnokar zaspale motorske kolege.

Zjutraj naju je prijetno zbudilo toplo sonce in ob 7h sva že pakirala, saj je treba dan izkoristit tako kot se reče. Malo pred 8h me je na vsezgodaj v dobro voljo spravil naš carinik, no Grega pravi da je bil policaj,… ko me je smeje vprašal da če sem včeraj prečkala mejo na drugem prehodu,… in mi je povedal da takih rogecov (na čeladi) pa ne morš spregledat in da se me je zapomnil.😀

Ob 8h sva v Portorožu nakupovala za zajtrk na plaži,… vmes malo pofotkala,… zaključila pa s kavo v Piranu in jo z napolnjenimi baterijami v glavi mahnila proti domu. Pred koncem pa sva se morala ustaviti še v Domžalah, saj je bil ravno na nedeljo zbor MK Vaški bojsi, katere sva ujela ravno iz vrnitve skupne vožnje in sva lahko vse pregledala v “sprevodu”.

Bajki si je doma pošteno zaslužil eno dobro kopel in glanc… potem pa ajat v garažo do naslednjega moto podviga. (številka na števcu je zvečer pokazala: 40550km)

Še več takšnih poletni moto vikendov si želim, saj je le ta minil brez motorskih nesreč – žrtev, zelo prijetno, ob morju, po dolgem času spet v šotoru, pod soncem in predvsem brez službenih, finančnih in podobnih prevelikih bremen. Se že veselim koncerta Siddharte v Ankaranu, kamor jo spet mahnem z mojo mašinco… do takrat pa uživajte vsak dan s polno žlico, kulkr se le da.

Published in: on maj 14, 2008 at 5:36 am  Comments (18)  
Tags: , , , , , , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2008/05/14/staaari-rokeri/trackback/

RSS feed for comments on this post.

18 KomentarjevKomentiraj

  1. vse so lusne, zadnji oblacek je pa super!

  2. aaaa, se mi je zdelo da sta bla v Umagu. Midva pa samo par km stran🙂 Ker sva imela začrtano drugačno pot, se nisva vračala po isti nazaj, pa mi ni skoraj nič žal. No ja, mal…zarad druženja. sicer pa, saj bo kmalu Ljubečna. Saj se vidimo tam, a ne?
    Uživaj tud ti.

  3. @kzt:😀

    @M&M: mhm, Ljubečna 100%😉

  4. a veš da pridejo Divlje jagode?!

  5. @M&M: mhm, sm vidla letak😀

    http://www.panthers.brzinko.com/

    Motoriiiii, motoriiiii, moootoriiii:

  6. Ni kaj, zares lep vikend🙂 . Ah, kako fajn, da je spet toplo🙂 in morje več kot samo vabi. Zdi se mi, da ga že v MB voham😉 .

  7. @mikimiska: no če ga pa že v Mbju vohate,… smo pa mi v Celju že tak zadeti od morja😉

  8. Lep potopis. Dan pa ste tudi imeli fenomenalen za takšne podvige.

    Me pa samo zaradi takšnih sestavkov prime, da bi si omislil enega čoperčka.🙂

  9. @SoulMan: NIMAŠ KEJ ZGREŠIT!!! Ajde, gremo v nakup😉 Sam, res je fajn ej.

  10. hehe, res je bilo fino…
    kmalu bo Ljubečna… upam da se vidimo…

  11. @gregac:😉

  12. super! Kaj imata virago 250? Jaz sem ga pred 2 letoma prodal! Če ga imata lahka rečem odličen in zanesljiv motor! Nikoli pustil na cedilu! Od Celja pa vse do Dubrovnika mi je služil. Z njim prrevozil skor celo yugoplastiko! :)))))

  13. kdaj pa je Ljubečna? Bom šel mal poslikat če bo cajt!

  14. @črt: Ja, jst imam Virageca – vrageca😉 Grega pa BMWja. Men je fajni, ker je mali, nizek – čist za mene. Drgač pa le pridi Ljubečno poslikat ja!!! Bo pa 30.05. – 01.06.

  15. @soulman, ti to resno?🙂
    no no, kr pridte na “lubečno”, bo kaj videt in seveda fotkat.

  16. @m&m: resno

    Se pa po vsej verjetnosti res vidimo na Ljubečni. Da se ga še zadnjič napijem pred poplavo izpitov…saj na motozborih se ga tudi pije, a ne?🙂

  17. @Sman, ah, nehi no, pijemo pa ne🙂
    prednost Ljubečne je, ker lahko grem peš domov, tistih par 100 metrov, tud če po štirih. pa ne no, js ne pijem🙂

  18. aja, sej pol ni čudn…ker ne pijem, me peclji kozarcev spominjajo na ventile🙂


Leave a Reply

