Bon Jovi – Munchen – 3.del

Pa smo ga dočakali. Po celodnevnem tavanju in odkrivanju čudovitih kotičkov olimpijskega parka, smo dočakali uro 18h, ko smo lahko vstopili na kraj zločina.

Res pohvalno za organizacijo tega koncertnega cirkusa, ker ni bilo niti enega izgreda, pretepa, … prerivanja,… Sam vstop v stadion je bil res udoben in je minil dokaj hitro, brez prerivanja. Pa mormo vedet da tu govorimo o res veliki množici ljudi,… pa je vseeno vse teklo kot po maslu. O tem pišem predvsem zaradi slabih – ponavljajočih se – spominov na Tivoli, ko te množica med prerivanjem dobesedno nese v halo. Tu pa je bilo res za vse odlično poskrbljeno.

Malo poziranja ob đambotu.

Najin koncertni nahrbtnik je pridobil še eno značko več.

Tokrat smo bili na tribuni, kar pomeni da gledaš bend pač na big screenu, ker je vse skupaj rahlo predaleč… je pa velika prednost ker vidiš cel show kot v gledališču, ker enostavno spremljaš vso dogajanje od daleč v celoti – pa še zvok je super. Smo pa imeli srečo, saj se je med koncertom za 5 minut ulilo kot iz škafa in sreča je bil naš del tribune pokrit, tako da smo bili suhi, medtem ko so drugi bežali stran pod streho,… Jovi pa je bil moker kot miška, kapljajo mu je iz glave,… hrbet je imel popolnoma premočen,… a on se ni dal. Zažigavali so celi 2 uri in 40 minut. To je res koncertni maraton, ker nazadnje (pred 9 leti) ko sva bila na BonJoviju so bili enako divji, dolgi, dobri, rockerski, … Dobri so, ni kej. Na koncu po prvem “slovesu” itak da so prišli nazaj in nam še postregli s tremi komadi… to je tako že ustaljena koncertna praksa,… sam pol smo bili pa tak pridni in vztrajni, da so se še celo drugič nazaj gor prišli. Slike so nastale s tamalim Canon-om, ker tavelikih še vedno ne pustijo not nosit,… za šverc pa so preveliki.

Men je čist spipal na komad It`s my life,… pa vmes za smeh in kontakt s publiko (ki je bil btw zelo prisrčn in topel) je poskrbel s komadom Start me up od Rolling stonesov,… in njegova mimika telesa, ko je Mick-a oponašal. Za crknat res. Pa noro je blo pri komadu Always, pa Blaze of glory, pa še in še in še… Bilo je odlično. Večino hitov in nekaj novih so odšpilal.

Pa nujno moram napisat, da se še noben koncert ni nikoli začel tako točno ob napovedanem času. V bistvu še niti ni bla tema,… ko so začeli. Folk je ogrela Gianna Nannini – sej veste komad – Bello E Imposibile… potem pa od 20:20 in vse do 23h pa so zažigali naši Joviji.

Ko je bilo vsega lušnega konec smo se v gromozanski reki ljudi zvalili do busa, kjer nas je že čakal naš Joža,… in rekli smo lahko še samo: “Požen Joža, pužen”… in v enem šusu smo (kot je naš šofer napovedal) točno ob 6h zjutri stopili na ljubljanska tla. Še en čudovit koncert je za nami, ki mi bo definitivno ostal v lepem spominu… komaj čakam pa vse naslednje ki še pridejo,… med katerimi bo definitivno kdaj tudi še Bon Jovi.

Vse moje karte s koncertov sem skupi zložla in nastalo je tole:

Pa še moja mala RnR pahljača😉

Evo, tale dva posnetka sta moja:

Tile so pa z neta dol… sam kok je pa tole noro pogledat, … bi šla kr nazaj! The best je blo.

(tale posnetek ljubitelji Rollingov nujno poglejte od 4min in 15sek naprej)

Rock on ! \m/

Published in: on maj 28, 2008 at 5:26 am  Comments (18)  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2008/05/28/bon-jovi-munchen-3del/trackback/

RSS feed for comments on this post.

18 KomentarjevKomentiraj

  1. Oooooooooooooooo…. sem bila lani v Muenchnu in Stuttgartu, letos mislila na Dunaj, pa imamo zdravstvene težave in ne moremo…
    Upam na naslednje turneje, saj so še mladi🙂
    ps. vedno navdušena nad odkritjem BJ fenov🙂

  2. @Morska: Ja to pa vedno. Bon Jovi so dobri in nikoli ne razočarajo. Sej pomoje bodo še dolgo rockali, tako da boš še sigurno kdaj ujela kak njihov koncert.😉 Jst bom!😀

  3. Tale olimpijski stadion sploh ne zgleda (vsaj meni) pretirano velik, ko pa prehodiš tiste stopnice do dol oz. gor pa misliš, da boš izdihnil svojo dušo🙂

  4. @Mikec: ja je kr velik ja. Pa ko se je na polno folka not nabral me je ful spominjal na mravljišče (ljudi)😉 Še boljš je pa blo gledat vso to množico ljudi s stolpa dol.

  5. Spremljam tole mini serijo…hudo dobra zadevca je tole morala biti. Sam imam sicer raje manjše koncerte predvsem zato, ker se (moje mnenje) tam ponavadi razvije drugačna, meni boljša klima. Seveda pa se tudi česa takšnega niti slučajno ne bi branil.🙂

  6. imajo pa tudi tavelki svojo posebno klimo🙂 oboje je pa kul. sploh če je to band, ki ti je fajni🙂

  7. @Soulman: hvala za spremljanje moje mini serije😉 Drgač pa ja: veliki koncerti imajo svoje slabosti in prednosti, kar velja tudi za male koncerte… tako da vsakega po malem pa je.

    @tasteoftravel: mhm, npr. BonJovi, Aerosmith, Rollingi. Mi je vse tako hitro mimo zbezal, kot da ne bi bla na teh najbolj željenih,… ŠEEEEEEE. WI VONT MOOOOR.

  8. Mislim da je bil eden najboljših Live koncertov!!!!
    Bon jovi so sigurno eden najboljših live bandov na svetu,če ne še celo najboljši!!!!!
    Carji so!!!!!!!

  9. @kleman: se strinjam. So top of the top.😉

  10. Čau Eva!
    Oglaša se še ena, ki je bila na BJ v M, pravzaprav smo sedeli na istem busu, he, he (najbrž se ne spomniš dveh Urš?). CARSKO je bilo!!! Jaz tud ziher še kdaj grem, upam, da s karto za stojišče pod odrom😀
    P.S: maš ful dober, “tekočebralen” blog, me veseli da sem ga našla! Aja pa – super fotke!
    Se vidimo še na kakem koncertu, čao!

  11. @essa: Ej, po imenu se ne bi spomnala,… se pa spomnim dveh ki sta sedeli za nama,… dve pa desno pred menoj. Kje ste pa sedele? Ja, sigurno se še vidimo kdaj, ker sem zasvojena s koncerti😉 Ko se vidimo me pa kar pocukaj. Me veseli da ti je blog všeč, tako da vabljena še naprej na spremljanje mojih “tipkarskih” objav.😀

  12. Jap, D pred vama !
    Te držim za besedo.
    Na žalost je bil to šele moj prvi večji koncert, glede na moje navdušenje pa gotovo ne zadnji🙂

  13. @essa: Jaaaa, vidiš da vem katera si. Super! Ja jst sem začela že kr zgodi in sem takoj bla zasvojena s tem norim koncertnim vzdušjem, show-om, spektaklom,… KoncertFreak (www.koncerti.net) pa itak vedno vse fajn porihta da vse zlavfa kot po maslu. Uživaj, pa se še vidimo kdaj.🙂

  14. glede na tvojo (ne majhno) bero koncertov, sploh če veliko hodiš s koncertFreak naokol bi pa že lahko vsaj kako karto gratis dobila, ali vsaj dobila častno članstvo, he, he, he, he ;D

  15. @essa: Jap, ves čas že hodmo s koncertFreakom, ja.

  16. Drugi svet:
    http://www.drugisvet.com/Kultura-in-umetnost/koncert_bon_jovi.html

  17. Try to see them another game title where there will definitely be described
    as a follow-up question to that. In order to prevent becoming dull all
    of us involve inside us some form of play. Cedric Benson:
    14 carries for 24 yards with 1 fumble in addition to 5 catches for 27
    yards.

  18. I have read a few just right stuff here. Certainly worth bookmarking for
    revisiting. I wonder how so much effort you put to create the sort of
    magnificent informative website.


Leave a Reply

