Such a perfect day – 01.06.2008

Zvoni mobitel. Se oglasim: “prosim”. Na drugi strani:” Dober dan, kličem iz ZPIZa Celje – tajništvo, sporočam vam da ste bili zbrani”. Jaz pa v sekundi zmrznem,… svet se ustavi,… nč mi ni jasno… in vprašam:” Proooosimmmm, a res,…. in potem dooolgi premor,…. in končno JEEEEEEEEEESSSSS kak sm jst zdle vesela,…. o šit, sej ne morm verjet…a sanjam” (roke, noge, kolena, svet se tressseeee) …

Pa mi je le uspelo. Vse je za neki dobr in vse slabo se zgodi z namenom, da je potem še bolje.

_______________________________________________

Ja, točno dve leti nazaj – se je nekako takole zgodila moja prva uradna taprava zaposlitev. In še vedno sem tu, še vedno se imam lepo z mojimi super sodelavci in še vedno se rada spomnim tega usodnega telefonskega klica. 😀

Published in: on junij 1, 2008 at 12:02 popoldan  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2008/06/01/such-a-perfect-day-01062008/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 KomentarjevKomentiraj

  1. Jaz pa še kar čakam na podoben klic😦 . Upam, da ga kmalu dočakam🙂 .

  2. @mikimiska: mislim da je to tak kot pravjo za ljubezen: “Za vsako škatlo se najde pokrov! ” –> tak da ni hudič da tudi tebi nekoč ne zazvoni telefon!


Leave a Reply

